KambiusH schreef:Zeg nou eerlijk.. die foto ziet er ook niet helemaal jofel uit
hahah nou idd..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellarose schreef:Correct me if i'm wrong, maar gaat het om deze foto? Zoja, daar is toch al eerder een 'rel' over geweest?
http://www.cheval.me/wp-content/uploads ... 9/anky.jpg
Pashon schreef:Bellarose schreef:Correct me if i'm wrong, maar gaat het om deze foto? Zoja, daar is toch al eerder een 'rel' over geweest?
sorry hoor maar vind deze foto geen "mishandeling" weergeven, het is een foto op het verkeerde moment maar ach hoeveel paarden worden er niet achter de loodlijn gereden, of worden even wat extra door gevraagd.
Abeltje omdat het zijn foto is
Diane65 schreef:Op de foto die in het topic is geplaatst lijkt het alsof ze hem even op de handrem zet en niet rollkur rijdt. Daarvoor zijn zijn bewegingen veel te kort. Ik zet die van mij ook wel eens op de ho-houder en ik denk dat dat er dan ook even uitziet als dit. Momentopname, toch?
Bellarose schreef:Correct me if i'm wrong, maar gaat het om deze foto? Zoja, daar is toch al eerder een 'rel' over geweest?
Amaretto27 schreef:Diane65 schreef:Op de foto die in het topic is geplaatst lijkt het alsof ze hem even op de handrem zet en niet rollkur rijdt. Daarvoor zijn zijn bewegingen veel te kort. Ik zet die van mij ook wel eens op de ho-houder en ik denk dat dat er dan ook even uitziet als dit. Momentopname, toch?
Het zegt al genoeg dat jij het over een handrem bij een paard hebt
Diane65 schreef:Op de foto die in het topic is geplaatst lijkt het alsof ze hem even op de handrem zet en niet rollkur rijdt. Daarvoor zijn zijn bewegingen veel te kort. Ik zet die van mij ook wel eens op de ho-houder en ik denk dat dat er dan ook even uitziet als dit. Momentopname, toch?
EngeltjeS schreef:Diane65 schreef:Op de foto die in het topic is geplaatst lijkt het alsof ze hem even op de handrem zet en niet rollkur rijdt. Daarvoor zijn zijn bewegingen veel te kort. Ik zet die van mij ook wel eens op de ho-houder en ik denk dat dat er dan ook even uitziet als dit. Momentopname, toch?
Mag ik even hier op terug komen?
Ik heb meerdere foto's en filmpjes gezien van Anky, op deze manier van rijden. Ben ik een leek? Want ik zie geen verschil tussen beiden manieren van rijden. Of moet ik hier een apart topic over openen?
Op de filmpjes en fotos was duidelijk te zien dat het dier niet de achterhand onder de massa brengt, en de rug (enorm) opbolt.
Terwijl veel mensen toch leren om "goed over de rug te rijden" ?
Ik pb je anders wel
abeltje_xx schreef:ben ik de enige die niet snapt waarom rolandhitze's naam op boulevard werd genoemd? *ik heb het niet gezien trouwens*
RolandHitze schreef:abeltje_xx schreef:ben ik de enige die niet snapt waarom rolandhitze's naam op boulevard werd genoemd? *ik heb het niet gezien trouwens*
HOOWWWWWWW, voor dat er misverstanden gaan onstaan! Ik heb contact gehad met de redactie van RTL Boulevard, voor een "normale" foto van Anky, en die was dus in beeld mijn naam als bron...