Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik vind het een raar verhaal... LDR/Rollkur/Hyperflexion is imo gewoon hetzelfde. Dan is het toch vaag dat Anky daarmee niet in verband mag worden gebracht, terwijl ze claimt zelf met LDR ( Ja, vast) op de proppen te zijn gekomen.
Ayasha schreef:_San87_ schreef:Ik vind het een raar verhaal... LDR/Rollkur/Hyperflexion is imo gewoon hetzelfde. Dan is het toch vaag dat Anky daarmee niet in verband mag worden gebracht, terwijl ze claimt zelf met LDR ( Ja, vast) op de proppen te zijn gekomen.
Niet volgens de FEI, LDR is zonder dwang en Rollkur met.
Rollkur is verboden, LDR niet.
JulienSVU schreef:Kom op hey, dat kan je toch wel hendelen als journalist..
Zo erg is het nou ook weer niet wat Sjef zegt.
Ik begrijp het prima dat je dan zulke dingen zegt als iemand foto's van je gebruikt die je imago in een negatief daglicht zet.
_San87_ schreef:Het kan mij ook niet schelen of de FEI interesse heeft in wat ik wel en niet geloof. IMO is LDR hetzelfde als Rollkur en hyperflexie (Wat ook hetzelfde is).
Het is een eeuwenoud systeem en Anky is echt niet de eerste die het uitvond. En zolang Anky en Sjef geen moeite doen om de wereld te laten zien hoe je dan wel, zonder dwang, LDR kunt rijden, zullen ze altijd in verband worden gebracht met deze nare vorm van paardrijden. En dan kunnen ze aanklagen wat ze willen, ze werken er in feite zelf aan mee.
_San87_ schreef:Het kan mij ook niet schelen of de FEI interesse heeft in wat ik wel en niet geloof. IMO is LDR hetzelfde als Rollkur en hyperflexie (Wat ook hetzelfde is).
Het is een eeuwenoud systeem en Anky is echt niet de eerste die het uitvond. En zolang Anky en Sjef geen moeite doen om de wereld te laten zien hoe je dan wel, zonder dwang, LDR kunt rijden, zullen ze altijd in verband worden gebracht met deze nare vorm van paardrijden. En dan kunnen ze aanklagen wat ze willen, ze werken er in feite zelf aan mee.
_San87_ schreef:LDR zonder dwang? Daar geloof ik helemaal niks van. Zoals ik Anky de laatste jaren zag rijden, ik kreeg er een nare smaak van in m'n mond