Trainer van Marsruiters op non-actief wegens zedenzaak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 16:15

Sonja schreef:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat een ondernemer zó stom is dat 'ie alles op het spel zet met zo iets... En niet alleen z'n bedrijf, maar ook z'n huwelijk, het leven van de kinderen etc. Moet je je voorstellen hoe die weer naar school moeten volgende week. Dit verhaal is inmiddels al weken bekend op het dorp, zulk nieuws gaat snel...
Lante, hij heeft zichzelf aangegeven en alles bekend, het gaat hier dus eens niet over roddels of valse geruchten.

Mijn medeleven gaat uit naar slachtoffertjes maar ook vrouw en kinderen; die lijken me ook slachtoffer in zo'n zaak :\

Lante doelt volgens mij op vermeende voorgaande keren.

Anoniem

Re: Trainer van Marsruiters op non-actief wegens zedenzaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 16:20

O daar weet ik niets van, zo lang woon ik hier nog niet. Ik was hier al behoorlijk verbaasd over.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 16:22

Vreselijk!
Ik denk ook te weten over wie het gaat.. Ik vind het ook heel erg voor zijn vrouw en kinderen. Volgens mij rijdt zijn dochter zelf ook bij deze vereniging..?
Wat een drama voor haar zeg!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 16:30

Sonja schreef:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat een ondernemer zó stom is dat 'ie alles op het spel zet met zo iets... En niet alleen z'n bedrijf, maar ook z'n huwelijk, het leven van de kinderen etc. Moet je je voorstellen hoe die weer naar school moeten volgende week. Dit verhaal is inmiddels al weken bekend op het dorp, zulk nieuws gaat snel...
Lante, hij heeft zichzelf aangegeven en alles bekend, het gaat hier dus eens niet over roddels of valse geruchten.

Mijn medeleven gaat uit naar slachtoffertjes maar ook vrouw en kinderen; die lijken me ook slachtoffer in zo'n zaak :\

Idd, ik voel mee met de slachtoffers maar zeker ook met zijn vrouw en kinderen. Verschrikkelijk lijkt me het ook voor hun. :(:)

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:02

Inderdaad, als familie/gezin kies je niet voor zoiets maar je wordt er vaak toch door veroordeeld..

Hoop dat de Marsruiters snel een oplossing krijgen qua accommodatie :j

xxchantiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:10

l0esjj schreef:
Inderdaad, als familie/gezin kies je niet voor zoiets maar je wordt er vaak toch door veroordeeld..

Hoop dat de Marsruiters snel een oplossing krijgen qua accommodatie :j
We hebben al een tussenoplossing hoor!

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:11

Oh dat is fijn :)

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:25

Vreselijk dit, ken de man in kwestie ook. Ben er sinds mei net weg met mijn paard omdat ze aan huis kwamen..
Arme kinders en gezinnetje.

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 20:37

Als dit waar is is het in en in triest..

gwenr86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 21:21

Mijn god... Wij hebben er 1 keer paarden gehuurd om met zijn dochter naar de Holteberg te gaan. Heerlijk gereden met de paarden en die meid. Geweldig leuke griet!!
En dan lees je zoiets.. Vreselijk voor de kinderen, en de ouders die het vertrouwen wel hadden.
Maar net als wat boven staat.. Het zal je vader maar zijn, vreselijk voor die meid..

Ik wil het eigenlijk niet geloven, hoop voor iedereen dat het een gerucht is (wat al erg genoeg is) maar dat zal wel niet...
Sterkte aan iedereen die het aangaat toegewenst...

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 01:11

Zelf ook ervaring met zo'n manege hier in noord-holland. Man is uitgebreid door de pers en politie aan iedereen voorgesteld als een kinderverkrachter, familie/vrienden en kennissen ontkennen het tot op de dag van vandaag en over de uitslag van de rechtzaak is nooit wat vernomen. Man zijn manege ging naar de maan, hij runde deze manege al dik 30 jaar en er was nog nooit wat gebeurd. De man leeft nu nog met de gevolgen dat niemand weet of ie nou schuldig is of niet.

Helaas gaan er genoeg valse beschuldigingen rond, maar dat geld ook bij volwassen.

Als dit verhaal waar is en de man blijkt schuldig mogen ze hem van mij opknopen aan de hoogste boom en wens ik alle betrokkenen heel veel sterkte.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 07:03

zoals xxchantiexx ook al zei, de verhalen zijn 100% waar.
Het is echt diep triest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 08:13

daffie1986 schreef:
Zelf ook ervaring met zo'n manege hier in noord-holland. Man is uitgebreid door de pers en politie aan iedereen voorgesteld als een kinderverkrachter, familie/vrienden en kennissen ontkennen het tot op de dag van vandaag en over de uitslag van de rechtzaak is nooit wat vernomen. Man zijn manege ging naar de maan, hij runde deze manege al dik 30 jaar en er was nog nooit wat gebeurd. De man leeft nu nog met de gevolgen dat niemand weet of ie nou schuldig is of niet.

Meneer is ook niet een tijdje ehhhhh op vakantie, zakenreis of training in het buitenland geweest? ;)
Rechtzaken zijn doorgaans gewoon openbaar, dus zo geheimzinnig hoeft het niet te zijn allemaal hoor. Dat raadsel is erg eenvoudig op te lossen. Meneer had zijn onschuld dus ook kunnen bewijzen met het oordeel 'onschuldig' door de rechter. Dus als 'ie daar geen poging toe gedaan heeft, dénk ik dat je daar ook een conclusie uit kunt trekken...

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 09:05

gebeurt maar veel te vaak.
wat een drama.
wens iedereen sterkte toe.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:00

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een aantal off topic berichten verwijderd. Vanaf hier graag weer on topic.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 19:52

Waarom is mijn reactie weg? Was echt ontopic hoor!!
Nogmaals, helaas weet ik ook wie het is...
Gadverdarrie...

Ken ook 2 meisjes die daar op stal staan... Dit soort dingen draag je de rest van je leven mee...

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:28

Neem aan dat het offtopic sloeg op de ongenuanceerde ideeen voor straf die er langskwamen...

berijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:35

is er inmiddels al meer nieuws rondom dit zeer trieste onderwerp? ;(

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 04:06

Vrij weinig...... helaas.
We zijn met de hele vereniging naar een andere locatie, en we horen er eigenlijk niets meer van..