Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kabwan schreef:Kom maar op, laten we me allemaal afkraken, terwijl iedereen weet dat de grootste fouten de ruiter zelf maakt. Moet ik me nauw verontschuldigen omdat ik 'fout' zit?

kabwan schreef:Een ruiter van mijn kaliber?
Waar zie je mij voor aan, ik heb op de grootse stal van Gelderland gewerkt, en ik ben zeker niet een penny meisje van 14 jaar die denkt dat ze kan rijden.
En ga jij maar snel concluderen dat ik slecht ben, want ik heb nooit uit gesloten dat het paard een verkeerde beweging heeft gemaakt in de wei. Het is gewoon zo dat de topsport de paarden voor een groot deel meer kapot maakt dan wat goed is voor die paarden. Ik zeg niet dat die geen schone stal hebben en netjes elke dag verzorgd worden. Je zou ook eerst kunnen vragen hoe ik op die gedachte kom in plaats van maar meteen te oordelen dat ik niks kan.

kabwan schreef:Ja maar je hoeft me niet na benden te trekken dat ik slecht ben.
Kunnen we nu normaal dit afsluiten?
kabwan schreef:Alsof ik wil dat een paard pijn lijd... Het gaat er gewoon omdat het allemaal te snel gaat met de top sport. Paarden van 6 jaar lopen al Z terwijl ze pas met 3 jaar zijn ingereden.
kabwan schreef:Ik zei niet eens dat ze hem slecht behandelen. Alleen dat de topsport de verkeerde kant op gaat. Ook met dat rollkür waar onze 'eigen' Anky aan mee doet. Ik geloof heilig er in dat ze die hengst met liefde hebben behandeld.
kabwan schreef:Ik zei niet eens dat ze hem slecht behandelen. Alleen dat de topsport de verkeerde kant op gaat. Ook met dat rollkür waar onze 'eigen' Anky aan mee doet. Ik geloof heilig er in dat ze die hengst met liefde hebben behandeld.

kabwan schreef:Ik weet niet of het je is opgevallen, maar ik zei al sinds 11 uur niks meer. Maar jij stookt het vuur nu weer op, ik hou nu gewoon me mond, want ik was niet eens van plan om verder te praten. Ik hoop dat je het er nauw ook bij laat, want zo komen we niet verder.
kabwan schreef:Alsof ik wil dat een paard pijn lijd... Het gaat er gewoon omdat het allemaal te snel gaat met de top sport. Paarden van 6 jaar lopen al Z terwijl ze pas met 3 jaar zijn ingereden.