kissmeB schreef:Nou als hij 1.5jaar meekan, kan die de 2jaar toch ook afmaken?
En ben wel benieuwd welke paarden qua leeftijd dan nog meer afgeschreven zijn?!
Sunrise is nu 16 en over 2 jaar dus al 18 jaar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kissmeB schreef:Sjoert schreef:Salinero is hersteld van zijn blessure en volop in training. In september start hij waarschijnlijk weer. Het dier is fit en kan zeker nog anderhalf jaar mee.''
''Maar over twee jaar zijn gezien de leeftijd van de paarden waarschijnlijk nog maar twee van onze huidige toppers beschikbaar.'', aldus de bondscoach.
Nou als hij 1.5jaar meekan, kan die de 2jaar toch ook afmaken?
sporten schreef:met elk paard waar Anky van Grunsven mee rijdt wordt wereld niveau
vind dit super knap van haar
ullaatje schreef:Ik weet zeker dat Sjef en Anky een goed paard zullen vinden,
Zou toch zonde zijn als we van deze Topamazone afscheid zouden moeten nemen.
Daarvoor heeft ze veel te veel betekend voor onze hippische sport.
En zolang ze zelf plezier heeft in het dressuur rijden wie zijn wij dan daar commentaar op te geven.
. Raiza schreef:kissmeB schreef:Nou als hij 1.5jaar meekan, kan die de 2jaar toch ook afmaken?
Sunrise is nu 16 en over 2 jaar dus al 18 jaar.

soflo schreef:Totilas zou echt top zijn voor haar, maar dat zal wel niet lukken.
Het zou me niets verbazen!!!!!!

Woest schreef:Eerlijk gezegd, als je een paard op top niveau koopt.... ik heb meer respect als zo'n toch wel respectabele amazone een groen paard zou kopen met een super afstamming en die dan zo hoog kan rijden... dan een paard kopen die alle knopjes al heeft.
uiteraard krijg ik hier een boel harde antwoorden op, maar het blijft mijn mening!
Javayo schreef:Woest schreef:Eerlijk gezegd, als je een paard op top niveau koopt.... ik heb meer respect als zo'n toch wel respectabele amazone een groen paard zou kopen met een super afstamming en die dan zo hoog kan rijden... dan een paard kopen die alle knopjes al heeft.
uiteraard krijg ik hier een boel harde antwoorden op, maar het blijft mijn mening!
iedereen valt hierover omdat het op anky gericht zou zijn, maar ben ik nou de enige die dit las en dacht dat ze refereerde naar de nieuwe eigenaresse van PB?