wat vreselijk ik wens de nabestaanden,en iedereen die hem kon veel sterkte toe.
wauweltje
Geplaatst: 17-08-10 13:46
Ik ben vroeger vaak met hem op ponykamp geweest. En hij heeft mijn man en mij ook nog gereden in de koets waarmee we getrouwd zijn. Op en top paardenman. Wat erg!
Jeannine
Geplaatst: 17-08-10 14:37
Ik ben ook een paar keer mee geweest op ponykamp. Altijd op een van zijn paarden. Hij was een echte paardenman, al-tijd met paarden bezig.
Bonny_CT
Geplaatst: 17-08-10 14:42
kan iemand mij per pb ook een naam sturen, ging vroeger altijd met mijn oude verzorgpaard mee naar menles, de instructeur van toen zit nu ongeveer op die leeftijd.. Ben erg benieuwd
Sterkte voor alle nabestaande!!!
avaluna
Geplaatst: 17-08-10 15:27
Weer zo'n vreselijk menongeluk... heel veel sterkte voor de nabestaanden
Karin_V
Geplaatst: 17-08-10 17:35
luxket schreef:
kan iemand mij per pb ook een naam sturen, ging vroeger altijd met mijn oude verzorgpaard mee naar menles, de instructeur van toen zit nu ongeveer op die leeftijd.. Ben erg benieuwd
Sterkte voor alle nabestaande!!!
Je hebt een PB
Esperanza
Blogger
Geplaatst: 17-08-10 18:10
Oh, Jeannine je hebt het al gehoord. Ik krijg net telefoon dat hij het was. Wat erg!!!!!
Als er iemand ervaren was was hij het wel.
bonnielau
Geplaatst: 17-08-10 18:11
He getver. Ik had het nieuws gisteren gehoord, maar las Enkhuizen en daar ken ik geen menners. Hoorde net van me ouders dat het iemand uit Benningbroek was...dus toch hier even kijken en zie dat het inderdaad om iemand van onze club gaat. Heel veel sterkte aan iedereen die hem kende...wat een rot nieuws zeg..
Arizona
Geplaatst: 17-08-10 19:16
Wat een vreselijk bericht.... Een paardenman in hart en nieren.
_babbel_
Geplaatst: 18-08-10 07:38
de man was bij ons ook bekend heel erg !!!! en heel veel sterkte met dit grote verlies ,,
Gisteren op mijn werk hadden een aantal het erover die het ongeluk gezien hadden. Was al een beetje bang dat hij het zou zijn. Lees net dat het inderdaad zo is. Heeft vroeger mijn paard beleerd maar altijd als je hem tegenkwam even een praatje. Erg aardig. En altijd met paarden bezig. Zijn leeftijd verbaasd me zelfs, hij bleef er jong bij. Volgens mij nog steeds volop bezig met lesgeven. Veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen. Zal zeker een gemis geven en veel ongeloof.
ik krijg tranen in mn ogen bij t lezen van het stukje op de website van de noorderkoggenruiters
Jeannine
Geplaatst: 18-08-10 12:25
Een heel mooi stukje. Ik had hem al een poos niet meer gezien, maar als ik dan lees dat hij door zijn knieen gaat als het paard ondertreed en zingend binnen komt en soms lekker kon voeteren maar ook laaiend enthousiast kon zijn, dan denk ik, dat was Ome Jan, niets veranderd. Evenals op de foto, hij zal er altijd zo vitaal uit. Rust zacht!
Esperanza
Blogger
Geplaatst: 18-08-10 12:30
Hij had gewoon nog 20 jaar mee gemoeten!
Ik ga vrijdag maar even naar de condoleance denk ik. En even horen of de begrafenis met paarden wordt, ik kan me haast niet indenken dat dat zonder paarden gaat zijn.
Trouwens, Jan was echt 76. Je zou hem niet ouder schatten dan begin 60, maar hij was echt al 76.
Ik hoorde dat hij er eigenlijk mee wilde stoppen met het beleren van paarden maar dat iemand hem overgehaald heeft om toch nog dit paard te doen. Had hij het nou toch maar niet gedaan bedenk je nu.
Werken met paarden blijft altijd gevaarlijk. Alleen behoor je gewoon een gebroken arm te hebben als je van de kar valt. Hij is gewoon erg ongelukkig terecht gekomen helaas.
Karin_V
Geplaatst: 20-08-10 20:43
Ik heb vandaag met mijn fries door Enkhuizen gereden ook langs de plaats van het ongeval. Het was goed te merken dat de Enkhuizers goed geschrokken waren van het ongeval, auto's en andere voorbijgangers waren veel voorzichtiger met paarden dan anders. Iemand vroeg nog of dit hetzelfde paard was (Nee maar wel een zusje)