I.P.S Painted Black verkocht aan Spaanse Junioren amazone

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:46

Cayenne schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik vermoed dat Anky aan heeft gegeven er een einde aan te willen maken na Salinero. Ze geeft het stokje over aan de nieuwe generatie.

Nou nou, dat is wel erg drastisch ;) :D
Een goede deal idd :j

Nou ja een einde aan haar sportieve loopbaan dan he? ;) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:48

Ahhh.... Dus nu zullen we Happie definitief niet op Painted zien? :D :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:49

Volgens mij is dit paard nummer zoveel voor dit meisje.
Ben benieuwd hoe vaak ze hem zal rijden als ze woont in Zwitserland en daar studeert. :D

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:51

Misschien wilde Anky helemaal niet verkopen maar de mede eigenaren wel....

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:52

Wuis schreef:
Ahhh.... Dus nu zullen we Happie definitief niet op Painted zien? :D :D

Jammer die reed er ook zo leuk mee weg :D :D

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:53

Volgens mij valt dat wel mee Sporter, was het niet Idool die meeging naar de OS als reservepaard voor alle teamleden? :)

Wel heel jammer van de combinatie, ze boekten nog steeds progressie.

Grapjasjes12

Re: I.P.S Painted Black verkocht aan Spaanse Junioren amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:56

Ik vind het maar een raar verhaal, 't zal wel aan mij liggen :')

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:58

phormicola schreef:
Ik vind het maar een raar verhaal, 't zal wel aan mij liggen :')

Ik vind het toch vrij makkelijk hoor:
Anky is topscoorder, wil eigenlijk wat meer tijd voor der kids. Heeft geen paard staan waar ze Totilas mee kan verslaan. Er komt iemand voorbij met een enorme zak geld en zij en de andere eigenaren besluiten te verkopen.

Vrij simpel toch'?

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:10

Zo.. die zagen we niet aankomen..

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:13

nou inderdaad :oo jeetje zeg.

Jammer voor Happie inderdaad, die reed er echt heel erg leuk op weg!!

Misschien wel beter voor PB :? hopelijk klikt het met deze amazone net zoals het met HP klikte

maxxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:14

jammer voor de NL-sport dat ie niet onder een NL ruiter/amazone terecht is gekomen

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:15

Ik weet wel welke meiden dat zijn :+ ontzeeeettend rijk. Die hebben een vrachtwagen waar wij met z'n allen in kunnen wonen _O-

Ze heeft er iig wel een nieuwe topper bij

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:16

Het paard is niet van Anky, maar van een ander. Als die beslist om het paard te verkopen, moet Anky daar mee instemmen. Dat is nou eenmaal altijd zo als t paard niet je eigendom is. Ook als je Anky heet. :)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:17

Sjuimpje schreef:
Volgens mij valt dat wel mee Sporter, was het niet Idool die meeging naar de OS als reservepaard voor alle teamleden? :)

Wel heel jammer van de combinatie, ze boekten nog steeds progressie.

Der zit imo wel een verschil tussen een junioren amazone en ons olympisch team

teminste dat hoop ik :Y)

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:23

wie is happie? :o
inderdaad als de sponser/eigenaar van het paard hem verkoopt kan anky hoog en laag springen wat ze wilmaar dan gaat hij toch echt weg.
ik denk ook dat als ze echt gaat stoppen, dat het ook wel komt omdat je een keer klaar bent als je alles al gereden en gewonnen hebt.

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:24

Zoo lucky girl

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:25

Wat een reacties weer.

PB is groot geworden onder Anky. Het feit dat meerdere ruiters weg kunnen rijden op haar paarden, zegt toch veel over de manier hoe de paarden getraind zijn.

Ik had ook ergens gelezen dat na PB er geen opvolger meer kwam en ze zich ging toespitsen op het begeleiden van en lesgeven aan leerlingen.
Een andere taak, mss iets meer in de schaduw, maar zeker niet van minder belang.

Verder vele afgunstige reactie tov van de nieuwe amazone. Kind kan er ook niet aan doen waar ze geboren is en vooral in welke familie.
Niemand hoeft hier bij te leggen, dus aan niemand om de rekening te maken.

Ik vind het spijtig dat Anky haar sportieve carriere tussen de witte hekjes eindigt, maar gezien de recente renovaties bij haar thuis, was het al langer duidelijk dat er een nieuwe weg bewandeld ging worden.
En ik denk dat een meervoudig Olympisch kampioene zeker een extra dimensie kan brengen in je trainingsmethode en dus zeker een meerwaarde kan brengen voor ruiters die dingen naar het hoogste schavot in de dressuursport.

Daarnaast zal ze wss de 'westernsport' meer willen leren kennen. En ook daar voor zichzelf dan een nieuw doel in vinden op sportiefvlak
Laatst bijgewerkt door bulck op 16-08-10 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 14:27

plientjedres schreef:
wie is happie? :o

Hans Peter Minderhoud.
(Happie voor vrienden :D )

Robsi_Vigaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:27

Ik weet niet of ze wel gaat stoppen.

Heb gehoord dat de NRPS hengst Wup nu door Sjef getraint word voor het zware werk. Misschien dat ze die wel gaat rijden?

Maar daarna kun je natuurlijk alleen gissen.

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:30

maar is het echt zo dat ze gaat stoppen dan?

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:31

bulck schreef:
Wat een reacties weer.

PB is groot geworden onder Anky. Het feit dat meerdere ruiters weg kunnen rijden op haar paarden, zegt toch veel over de manier hoe de paarden getraind zijn.

Ik had ook ergens gelezen dat na PB er geen opvolger meer kwam en ze zich ging toespitsen op het begeleiden van en lesgeven aan leerlingen.
Een andere taak, mss iets meer in de schaduw, maar zeker niet van minder belang.

Verder vele afgunstige reactie tov van de nieuwe amazone. Kind kan er ook niet aan doen waar ze geboren is en vooral in welke familie.
Niemand hoeft hier bij te leggen, dus aan niemand om de rekening te maken.

Ik vind het spijtig dat Anky haar sportieve carriere eindigt, maar gezien de recente renovaties bij haar thuis, was het al langer duidelijk dat er een nieuwe weg bewandeld ging worden.
En ik denk dat een meervoudig Olympisch kampioene zeker een extra dimensie kan brengen in je trainingsmethode en dus zeker een meerwaarde kan brengen voor ruiters die dingen naar het hoogste schavot in de dressuursport.

Daarnaast zal ze wss de 'westernsport' meer willen leren kennen. En ook daar voor zichzelf dan een nieuw doel in vinden op sportiefvlak

Ja dus....?
De gene die er op weg reden waren allemaal al erg handige ruiters zegt imo niet zo veel.
En de volgens jou afgunste reacties vind ik ook wel mee vallen.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:35

Pfoe. Ik wou dat ik het geld had. :oo
Erg mooie kans voor die Spaanse junioren amazone :j
Denk dat we er nog wel wat meer van gaan horen de komende tijd. Vraag me wel af hoe ze dat gaat combineren met dr studie en trainen in nederland.

Wel jammer dat je voor een superpaard veel geld nodig hebt. Zo zijn er ook veel paarden naar het buitenland verkocht aan mensen met een hoop geld, waar je later niks meer van terughoorde, omdat de ruiters gewoonweg het talent niet hadden. Daarmee bedoel ik overigens niet dat die Morgan geen talent heeft, want ze heeft al een reeks overwinningen op dr naam staan :D
Laatst bijgewerkt door wake_up op 16-08-10 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:35

Wup staat inderdaad al een tijd daar, maar Joyce blijft hem gewoon rijden en lest bij Sjef. Joyce wil er echt voor gaan en als ze daar staat in zo'n inspirerende omgeving zou dat ook beter voor de ontwikkeling zijn.

Over PB, ik denk dat hij voor Anky altijd een maatje te stoer is geweest en dat ie nu op een super moment verkocht is.

Beeeeeeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:41

Ik meende mij overigens te herinneren dat Anky mede eigenaar was van PB, naar goed gebruik van Anky om alle paarden die ze rijdt ten minste in mede-eigendom te hebben.
Ondanks dat ze niet genoemd wordt in de openingspost vermoed ik dat ze zit achter Equestrian International. Deze vennootschap is namelijk op hetzelfde adres ingeschreven als "Sjef Janssen BV", hetgeen gelegen is naast het adres waar alle vennootschappen van Anky zijn ingeschreven.
Anky/Sjef hebben dus wel degelijk als mede eigenaar een stem gehad in de verkoop, waar overigens niets mis mee is en ook goed te verklaren is

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:47

Ik denk dat het voor Anky ook wel leuk is zich verder in de western te ontwikkelen, ze heeft al zo enorm veel bereikt in de dressuur, en nu er weer allemaal nieuwe topruiters en toppaarden zijn, is het (naar mijn mening) ook leuk dat ze meer met Western gaat doen. :)

Ben benieuwd hoevaak ze inderdaad over gaat vliegen om haar paard te trainen. :+
& hoe ze het gaan maken in de dressuur natuurlijk!!!