bulck schreef:Wat een reacties weer.
PB is groot geworden onder Anky. Het feit dat meerdere ruiters weg kunnen rijden op haar paarden, zegt toch veel over de manier hoe de paarden getraind zijn.
Ik had ook ergens gelezen dat na PB er geen opvolger meer kwam en ze zich ging toespitsen op het begeleiden van en lesgeven aan leerlingen.
Een andere taak, mss iets meer in de schaduw, maar zeker niet van minder belang.
Verder vele afgunstige reactie tov van de nieuwe amazone. Kind kan er ook niet aan doen waar ze geboren is en vooral in welke familie.
Niemand hoeft hier bij te leggen, dus aan niemand om de rekening te maken.
Ik vind het spijtig dat Anky haar sportieve carriere eindigt, maar gezien de recente renovaties bij haar thuis, was het al langer duidelijk dat er een nieuwe weg bewandeld ging worden.
En ik denk dat een meervoudig Olympisch kampioene zeker een extra dimensie kan brengen in je trainingsmethode en dus zeker een meerwaarde kan brengen voor ruiters die dingen naar het hoogste schavot in de dressuursport.
Daarnaast zal ze wss de 'westernsport' meer willen leren kennen. En ook daar voor zichzelf dan een nieuw doel in vinden op sportiefvlak
Ja dus....?
De gene die er op weg reden waren allemaal al erg handige ruiters zegt imo niet zo veel.
En de volgens jou afgunste reacties vind ik ook wel mee vallen.