Nartan mag namens Amerika naar de Wereldruiterspelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joke20

Re: Nartan mag namens Amerika naar de Wereldruiterspelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:38

Gefeliciteerd!

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:57

Citaat:
Ik dacht: "als ik dan een foto jat, dan kan ik het beste eentje van Margreth nemen"
Ik vond haar outfit echt cool en persoonlijk heb ik het hoedje niet gemist. Ik had meer oog voor het paard en het te druk met het luisteren naar de uitleg. Ik vond het een erg sympathieke clinic.
goed gedacht :D
Ja het is echt weer een kanjer, net als Nartan. Clinic was weer top en zeer leerzaam. Heb er weer flink van van opgestoken om in praktijk uit te voeren.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:49

Het lijkt me voor haar inderdaad in het begin een erg dubbelgevoel. Maar het is wel super goed. Ben benieuwd hoe Nartan het doet op de WEG. Ze mag er zeker trots op zijn!
Dr nieuwe paard is ook erg leuk zeg!

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:46

Wat gaaf voor Nartan!
En wat is Jeannette toch een geweldig persoon dat ze dit op deze manier heeft gedaan.
Ze heeft zoveel met Nartan mee gemaakt en het was zooooooo haar kindje.....Het is echt niet makkelijk geweest voor haar om hem weg te doen.
Ik heb haar op het NK ooit persoonlijk mogen ontmoeten en het is echt zo'n geweldig power vrouwtje!

Haar nieuwe paard ziet er ook wel ERG leuk uit overigens!

SantaCruz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:27

Ontzettend gaaf voor haar zeg. Eindelijk de erkenning die zij verdient!

Vind zowieso dat ons paardrijdend Nederland al gauw vindt dat ze kunnen bepalen wat een goed paard is. Ze zitten er nogal eens naast. Ik ben zelf een keer in Burbank Amerika geweest en heb daar menig Nederlands gefokt en geimporteerde KWPN-er zien rondlopen die zo in de top kunnen rondlopen.
Als we ons afvragen waar onze goede paarden blijven dan zou je daar eens rond moeten kijken..je kijkt je ogen uit. Je kunt in Nederland naar 10 verschillende wedstrijden gaan en nog niet zulke goede paarden vinden als die daar te zien zijn.

Leer een goed paard te herkennen en herken niet wat een ander zegt wat een goed paard is.
Wil je 1 goede herkennen dan moet je er duizend gezien hebben...

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:50

Wat een leuk nieuwsbericht. Ik wens Nartan en zijn nieuwe amazone veel succes. En wat fijn voor Jeannette om haar kanjer te zien schitteren :).

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:59

De N van Nartan
De N van Nobel voor het hele team achter de prestatie!