ik heb onze trailer dit jaar laten keuren omdat ik er veel kilometers mee zou maken ivm concoursen door het hele land.
was ruim 450 euro kwijt zonder rare dingen, en ze hebben de bodem niet eens in de check meegenomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melissaxx94 schreef:Oh haha! Ja dat kan!. Heb het keurings rapport hier nog niet in me handen gehad!
. Maar goed je kan beter een hogere prijs uit geven maar dat je wel zeker weet dat je paardje veilig staat dan half half!
Zo denk ik dan maar!
. Maarja ik kan niet in iemand anders z'n portomonee kijken!
Lowara schreef:en reken maar dat een BOVAG keuring duur is
ik heb onze trailer dit jaar laten keuren omdat ik er veel kilometers mee zou maken ivm concoursen door het hele land.
was ruim 450 euro kwijt zonder rare dingen, en ze hebben de bodem niet eens in de check meegenomen
melissaxx94 schreef:Maar ook hadden we trailers die net een jaar gekeurd waren en bijv banden van 2002 omlagen! NIEUWE banden van 2002 nouu kom op zo'n erkend bovag bedrijf moet toch ook wel beter weten dan banden dan ouder dan 6 jaar erop te leggen!
Lowara schreef:en reken maar dat een BOVAG keuring duur is
marieke1983 schreef:Idd gewoon bij een auto-bedrijf dat bij de Bovag is aangesloten.
Mijn 'leentrailer' die ik nu ook liever niet meer leen toonde vanmiddag ook wat rotte plekken op de klep. Ter hoogte van (dus niet op) de scharnierpunten zakte paardje zo door het hout heen. Gelukkig zit het nog vast, maar rot was het wel. Ik vind het fijn dat ik een trailer mag lenen, maar wil wel graag verantwoord op weg. Stel je toch eens voor dat paardje door de bodemzakt...op de snelweg...of waar dan ook :S