buster4ever schreef:waarom hebben ze hem niet gewoon in laten slapen dit paard kan enkel een land paard wezen
Met een landpaard is niks mis, vraag is alleen of dit dier zonder pijn door het leven gaat..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Dat ze geen volwaardige veulen'jeugd' heeft gehad weet dat paard nu al niet meer. Voor eens mens is zoiets anders maar een paard is een paard, die heeft daar geen weet meer van en leeft van dag tot dag.
SuzanLarissa schreef:Dieren kun je niet vergelijken met mensen. Een mens heeft bijvoorbeeld nog een mogelijk (waardig, dat kan ik niet zeggen want ik heb geen idee hoe het is) leven in een rolstoel. Voor paarden bestaat geen leven wanneer ze niet meer kunnen lopen.Waarom zou het veulen meteen een spuitje moeten hebben als deze nog een goede kans van leven heeft?
Als het zelfde bij een baby zou zijn zouden doktoren er toch ook alles aan doen om de baby weer te leren lopen ?
KootMiraDrum schreef:Gebeurt dit met een kind, dan wordt er toch ook geen euthanasiespuitje gegeven? Moet je eens zien hoe ze vooruit is gegaan!
Of het mijn keuze zou zijn? Geen idee. Doet er ook niet toe.
VEGASS schreef:ik vind het bewonderenswaardig wat die mensen over hebben voor hun dier. De meeste eigenaren doen hun paarden maar weg als het niet wordt wat ze ervan willen. Deze mensen gaan heel ver en het beessie weet heus niet dat een normaal veulen wel kan rennen en zij niet!! Eigenarenweten ook wel dat het geen sper totillas zal worden en gaan er toch voor.
Rinoa schreef:Wat ik begreep was dat het een veulen is uit een bijzondere lijn ofzo en dat ze daarom zoveel geld en tijd in haar hebben gestoken. Is wat ik gehoord heb dus of het waar is weet ik niet. Je zal er verder niet op kunnen rijden of wat dan ook maar ze heeft geen pijn en kan blijkbaar weer prima zelfstandig lopen.
chocobroodje schreef:Wat vind jij dan nu van haar rug?