Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
caro29 schreef:Hij lag op kant en blies nog 1x. Dat is praktisch gelijk dood. Hij was ook onder water getrokken door de kar. Je kan het filmen denk ik niet tegenhouden want het wordt door 112 gedaan..
Jolliegirl schreef:beantsje
Waar slaat dit nou op?
Ik weet heus wel dat dit mensen van de pers zijn die dit als werk doen...
Ik kan er soms alleen niet helemaal bij dat men bepaalde dingen filmt.
Abeltje77 schreef:hmmmm ook allemaal nooit gekeken naar de 9-11 footage?
en dat was nog wel een tandje erger dan een overleden pony.
Jolliegirl schreef:Reken maar dat je dit kunt tegenhouden.
Tijdens een ongeval hier op de camping hebben wij geen pers gehad, op verzoek.
Ik had er ook niet achter moeten komen dat dit wel zo was, dan was ik nog niet klaar met ze.
Johanna59 schreef:Geen idee wie het geweest is, die dit ongeluk overkomen is. Echt erg.
Weet ook niet of het iemand met veel ervaring was.
Echter..........tegenwoordig wordt er door veel mensen gemend, die nog amper iets van een paard afweten. De meesten hebben geen koetsiers bewijs. Neem alle huifkarren bij de weg. Deze mensen zijn vaak voor het eerst op pad en weten helemaal niets van een paard. En toch mogen ze er gewoon mee op de weg. Kinderen er in ma er naast ( vindt het menpaard erg fijn, zo een solidair mens persoon naast hem)en pa of een vriendin op de bok.
Ze hebben echt geen idee, dat dit brave menpaard ook nog schrikken kan of in paniek raken.
Het zou echt verboden moeten worden. Alleen mennen als je een koetsiersbewijs hebt. Of geklasseerd in de sport. Een paard en wagen is een echte verkeersdeelnemer en moet hiervoor ook gediplomeerd zijn!!!