Automobilist komt om het leven door paardenhoofd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 16:55

Wat een luguber verhaal.
Zo'n bericht zou ik ook liever niet op de voorpagina zien. Wordt er helemaal misselijk van, al zodra ik de titel op de homepage zag.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 16:56

chocobroodje schreef:
breezy302 schreef:
wat vreselijk zeg! Chocobroodje waarom denk je aan opzet? Ik neem aan dat de paarden gewoon waren losgebroken..

Omdat het de 2de keer in een paar dagen tijd is dat er paarden op de snelweg komen. Toeval? Kan, maar er zijn genoeg gekken in de wereld helaas....... Ik weet het niet maar krij er wel een nare bijsmaak van.

Ik begrijp je goed hoor maar beide plaatsten liggen 240 kilometer uit elkaar...

Esmeralda

Re: Automobilist komt om het leven door paardenhoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:20

heel erg bizar, dit kom je nooit meer te boven, bbbrrr

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:22

Jeeetje! Wat vreselijk zeg.
Dan heb je idd een trauma voor het leven. Hopen dat het met de 2kinderen en moeder snel beter gaat met hun verwondingen.

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:22

wat verschrikkelijk.....
vooral voor de andere mensen in de auto....

sterkte voor iedereen!

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:26

Verschrikkelijk wat een bizar ongeluk

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:28

Sterkte voor de betrokkenen, verschrikkelijk ongeluk :(:)

Het lijkt steeds vaker te gebeuren dit soort nieuwsberichten ;(

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:42

ikkeweer schreef:
Dit vind ik geen nieuws, dit vind ik walgelijk. Moeten dit soort afgrijselijke berichten, soms ook nog met afgrijselijke foto's, op een leuk forum als Bokt ? VIND IK NIET !!!

Ja.
Met nog VEEL meer nadruk en zichtbaarheid.
Kijk eens om je heen naar de omheiningen van veel paarden :)*
Idem paarden die als ongeleide projectielen naar huis bolderen als de ruiter eraf kukelt.

Ook in NL lopen er regelmatig paarden op de openbare weg en het is een kwestie van tijd dat dit ook menselijke slachtoffers vraagt.
Het is een kwestie van tijd dat de samenleving zich daar over op de bol krabt.

Juist via een ruiterforum kan je dat probleem verkleinen :)*

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:48

Jeetje wat erg. Ik zie meteen allerlei horror-taferelen voor me.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:14

OMG!!!! Geen woorden voor!! Wat erg....

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:30

Niet op de voorpagina?
Waarom?
Omdat je de werkelijkheid niet onder ogen wil komen?
Kom op zeg! voor de nabestaaden is het misschien ook wel fijn dat er bij stil wordt gestaan, daar eens aan gedacht?

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:44

Huertecilla schreef:
ikkeweer schreef:
Dit vind ik geen nieuws, dit vind ik walgelijk. Moeten dit soort afgrijselijke berichten, soms ook nog met afgrijselijke foto's, op een leuk forum als Bokt ? VIND IK NIET !!!

Ja.
Met nog VEEL meer nadruk en zichtbaarheid.
Kijk eens om je heen naar de omheiningen van veel paarden :)*
Idem paarden die als ongeleide projectielen naar huis bolderen als de ruiter eraf kukelt.

Ook in NL lopen er regelmatig paarden op de openbare weg en het is een kwestie van tijd dat dit ook menselijke slachtoffers vraagt.
Het is een kwestie van tijd dat de samenleving zich daar over op de bol krabt.

Juist via een ruiterforum kan je dat probleem verkleinen :)*

Sluit ik me helemaal bij aan. Hoe heftig het ook is/klinkt!

Afgelopen week liep de buurshetlander van onze stal meerdere malen los over straat. En als ik dan dit lees.......pffffffffff wat er allemaal niet gebeuren kan!
Helaas heb ik geen email van de eigenaren van deze shetlander anders had ik dit ff doorgestuurd. Mensen vinden goede omheining kennelijk niet zo belangrijk ondanks vele waarschuwingen. Misschien dat deze keiharde feiten wel overkomen!
Laatst bijgewerkt door Prutsmuts op 31-07-10 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:45

Wat een bizar ongeval... :oo
Vreselijk voor de nabestaanden, die raken dat beeld nooit meer kwijt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:59

wat een vreselijk verhaal. De inzittende van de auto, omg die hebben een trauma..Dit is echt afshuwelijk. Natuurlijk ook voor d eeigenaar van het paard en het paard.

mel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 19:00

brrr vind het niet zo raar dat ze nu in zware shocktoestand zitten!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 19:23

wat een nachtmerrie zeg, gruwelijk ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 19:35

chocobroodje schreef:
ikkeweer schreef:

Nieuws is nieuws,hoe bloederig of naar ook. Niemand verplicht je om deze topis te openen.
Jeetje wat heftig! Het lijkt wel alsof er opzet in het spel is...........

Wat jij zegt is onzin, zowel over die opzet als over wat ik zei. Nieuws is geen nieuws, dit soort gruwelijkheden is gewoon gruwelijk en meer niet. En dat soort bloederige toestanden hoort niet op Bokt thuis. Misschien komt het extra hard aan omdat ik 1 juli een verkeersongeval met dodelijke afloop heb meegemaakt, maar ik vind dit soort berichten ook van een bedenkelijk "Fokt" niveau. Plaats verdikkie eens alleen goed nieuws en niet van dit soort shit. Maar dat is slechts mijn simpele persoonlijke mening...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 19:38

Alleen positief nieuws plaatsen? We doen niet aan struisvogelpolitiek, en zeker niet wat betreft verkeersongelukken etc.
En we plaatsen (bijna) al het paardennieuws. Daar zitten helaas ook de minder leuke berichten tussen. Dat heb je op nou eenmaal op ieder forum of nieuwssite. Er staat ook geregeld positief nieuws op de voorpagina van Bokt.
Overigens is het niet netjes om de mening van iemand als "onzin" te bestempelen. Dat wordt ook niet over jouw mening gezegd :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 19:41

Blegh... zou zo uit een horrorfilm kunnen komen... ;(

Verder ben ik het met Cayenne eens dat niet alleen de gezellige-fleurige-vrolijke paardenberichtjes op VN hoeven te verschijnen ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 19:41

Nonnekuh schreef:
Sluit ik me helemaal bij aan. Hoe heftig het ook is/klinkt!

Afgelopen week liep de buurshetlander van onze stal meerdere malen los over straat. En als ik dan dit lees.......pffffffffff wat er allemaal niet gebeuren kan!
Helaas heb ik geen email van de eigenaren van deze shetlander anders had ik dit ff doorgestuurd. Mensen vinden goede omheining kennelijk niet zo belangrijk ondanks vele waarschuwingen. Misschien dat deze keiharde feiten wel overkomen!

Is net een bericht over een pony bij Giessen geplaatst. had ook een paard en een dode jonge man kunnen zijn.
Kwestie van tijd voor dit gebeurt. Er zijn regelmatig ongelukken met op de weg lopende paarden. Op Bokt echter is dat de schuld van loslaters, te hard rijden en uiteraard zijn motorrijders helemaal fout.
Kwestie van een ongeluk als in Duitsland nu twee en dán zijn er gelijk grote krantenkoppen en ´ineens´ een publieke opinie die het niet pikt want iedereen leest de berichten heus wel, ziet ook paarden achter een miezerig draadje langs de weg staan.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:02

Ik vind het gewoon te bizar voor woorden dat er steeds vaker blijkt dat paarden de weg op (kunnen) raken. Als het af en toe gebeurd, oke dat kan gebeuren. Maar de hoeveelheid nieuws, vooral hier op bokt, waar in staat dat er (dodelijke) ongelukken zijn veroorzaakt doordat er paarden op de weg zijn geraakt vind ik echt niet normaal hoog!

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:15

gadverdamme. dat moet echt vreseijk zijn geweest voor de familieleden van die man. jasses.

het valt mij ook op hoe vaak er in duitsand iets of iemand op de sneweg loopt of hoe vaak er iets op de snelweg ligt. mijn paarden staan op een stal in duitsland en ik hoor heel vaak op de radio berichten over loslopende dieren, kinderen, volwassenen en weet ik veel wat voor rotzooi op de weg. echt niet normaal. vraag me toch af hoe dat kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:21

Hoe je het ook bekijkt, dit is slechts sensatie en geen nieuws. Het is in Duitsland gebeurd en niet in NL. Het is een paardennieuws maar nieuws over een ongeluk waarbij een paard zn kop kwijtraakte. Wat een lol zeg. En Cayenne, anders zijn jullie hier op Bokt ook zo verrekte selectief, zo selectief dat mijn commentaar op bandages met 30 graden weggehaald wordt, dus geen onzin praten. Ja, weer onzin. Het is mijn mening, en ik vind het onzin, mag dat ? Mogen ze ook over mij zeggen, heb ik geen problemen mee.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 20:24

ikkeweer schreef:
En Cayenne, anders zijn jullie hier op Bokt ook zo verrekte selectief, zo selectief dat mijn commentaar op bandages met 30 graden weggehaald wordt, dus geen onzin praten.

Daarvoor moet je bij de mods zijn. Wij van de Nieuwsredactie verwijderen namelijk helemaal geen berichten.
Dus dat staat verder gewoon los van de nieuwsredactie :)
Dit is gewoon nieuws. Jij mag het sensatie vinden, anderen vinden dat misschien weer niet.
Zo zijn er tal van meningen :) Verder ga ik er hier niet meer op in.

Ontopic: verschrikkelijk, zeker voor de nabestaanden.
Het zal je maar overkomen. Zo zit je in de auto, en zo ben je een familielid kwijt.
Ik hoop dat ze goede hulp krijgen om dit verlies enigzins te boven te kunnen komen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:27

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om in dit topic te bespreken of het wel of niet op Voorpagina Nieuws had moeten staan. Graag on topic blijven vanaf hier