Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
chocobroodje schreef:breezy302 schreef:wat vreselijk zeg! Chocobroodje waarom denk je aan opzet? Ik neem aan dat de paarden gewoon waren losgebroken..
Omdat het de 2de keer in een paar dagen tijd is dat er paarden op de snelweg komen. Toeval? Kan, maar er zijn genoeg gekken in de wereld helaas....... Ik weet het niet maar krij er wel een nare bijsmaak van.
ikkeweer schreef:Dit vind ik geen nieuws, dit vind ik walgelijk. Moeten dit soort afgrijselijke berichten, soms ook nog met afgrijselijke foto's, op een leuk forum als Bokt ? VIND IK NIET !!!
Huertecilla schreef:ikkeweer schreef:Dit vind ik geen nieuws, dit vind ik walgelijk. Moeten dit soort afgrijselijke berichten, soms ook nog met afgrijselijke foto's, op een leuk forum als Bokt ? VIND IK NIET !!!
Ja.
Met nog VEEL meer nadruk en zichtbaarheid.
Kijk eens om je heen naar de omheiningen van veel paarden![]()
Idem paarden die als ongeleide projectielen naar huis bolderen als de ruiter eraf kukelt.
Ook in NL lopen er regelmatig paarden op de openbare weg en het is een kwestie van tijd dat dit ook menselijke slachtoffers vraagt.
Het is een kwestie van tijd dat de samenleving zich daar over op de bol krabt.
Juist via een ruiterforum kan je dat probleem verkleinen
chocobroodje schreef:ikkeweer schreef:Dit vind ik geen nieuws, dit vind ik walgelijk. Moeten dit soort afgrijselijke berichten, soms ook nog met afgrijselijke foto's, op een leuk forum als Bokt ? VIND IK NIET !!!
Nieuws is nieuws,hoe bloederig of naar ook. Niemand verplicht je om deze topis te openen.
Jeetje wat heftig! Het lijkt wel alsof er opzet in het spel is...........
Nonnekuh schreef:Sluit ik me helemaal bij aan. Hoe heftig het ook is/klinkt!
Afgelopen week liep de buurshetlander van onze stal meerdere malen los over straat. En als ik dan dit lees.......pffffffffff wat er allemaal niet gebeuren kan!
Helaas heb ik geen email van de eigenaren van deze shetlander anders had ik dit ff doorgestuurd. Mensen vinden goede omheining kennelijk niet zo belangrijk ondanks vele waarschuwingen. Misschien dat deze keiharde feiten wel overkomen!
ikkeweer schreef:En Cayenne, anders zijn jullie hier op Bokt ook zo verrekte selectief, zo selectief dat mijn commentaar op bandages met 30 graden weggehaald wordt, dus geen onzin praten.