Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
maximee schreef:Jezus wat vreselijk!![]()
Ik kreeg net een telefoontje, ben op vakantie, dat mijn paard gisteravond ook was uitgebroken en 9 km verderop werd gevonden..
Edit:
Gelukkig ongedeerd maar toch, pff!
8nnemiek schreef:Wat vreselijk zeg!
6 paarden geraakt.. jee.. was het dan zo druk op dat moment of reden de mensen gewoon zo hard? Normaal gesproken, als er dieren los lopen, en zeker als er eentje aangereden wordt, dan ga je toch vol op de rem als je dat voor je ziet gebeuren?
Hoe dan ook, vreselijk dat het gebeurd is, en sterkte voor alle nabestaanden.
geerke schreef:mensen rijden normaal gesproken vrij hard op een snelweg,in duitsland volgens mij 120 km/uur.
Dan verwacht je geen frontale botsing te maken met een dier wat toch z'on 400 tot 600 kilo weegt...
geerke schreef:8nnemiek schreef:Wat vreselijk zeg!
6 paarden geraakt.. jee.. was het dan zo druk op dat moment of reden de mensen gewoon zo hard? Normaal gesproken, als er dieren los lopen, en zeker als er eentje aangereden wordt, dan ga je toch vol op de rem als je dat voor je ziet gebeuren?
Hoe dan ook, vreselijk dat het gebeurd is, en sterkte voor alle nabestaanden.
mensen rijden normaal gesproken vrij hard op een snelweg,in duitsland volgens mij 120 km/uur.
Dan verwacht je geen frontale botsing te maken met een dier wat toch z'on 400 tot 600 kilo weegt.
Vreselijk voor de nabestaanden van de man!
En uiteraard voor de 6 paarden....dit zijn ongelukken die voorkomen kunnen worden..