Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabesk schreef:Ik heb even gekeken op de site van deze club, maar deze 'gratis' avonden worden gesponsord door diverse voederfabrikanten. Laat me raden... ze vertellen je dat een paard absoluut niet zonder toch nog een beetje krachtvoer kan en dat in hooi en gras écht niet voldoende zit.
Zolang voederfabrikanten nog achter dit soort dingen zitten en daar geld in steken, verwacht ik geen objectief advies. Eigenlijk is het heel smerig wat ze doen, kijk in een advertentie zetten ze gewoon openlijk neer dat je hun product moet kopen. Nu doen ze net alsof een onafhankelijk instituut vertelt dat je hun spullen moet kopen. Terwijl dit instituut helemaal niet onafhankelijk is, omdat ze financieel gespekt worden door o.a. pavo.
sporter schreef:Arabesk schreef:Ik heb even gekeken op de site van deze club, maar deze 'gratis' avonden worden gesponsord door diverse voederfabrikanten. Laat me raden... ze vertellen je dat een paard absoluut niet zonder toch nog een beetje krachtvoer kan en dat in hooi en gras écht niet voldoende zit.
Zolang voederfabrikanten nog achter dit soort dingen zitten en daar geld in steken, verwacht ik geen objectief advies. Eigenlijk is het heel smerig wat ze doen, kijk in een advertentie zetten ze gewoon openlijk neer dat je hun product moet kopen. Nu doen ze net alsof een onafhankelijk instituut vertelt dat je hun spullen moet kopen. Terwijl dit instituut helemaal niet onafhankelijk is, omdat ze financieel gespekt worden door o.a. pavo.
Tjah zo werkt het nu eenmaal in de grote mensen wereld
De bladen die erin zaten zijn trouwens wel erg leuk!