Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sussie85 schreef:Er waren geen lessen bezig, maar een grote dressuurwedstrijd. Zelfs mijn enorm coole en brave ruin schrok zich rot!

Mootje schreef:Vreemd dat er hier zoveel commotie over is. Tijdens SGW Vietlanden was het Veteranendag in Den Haag en heb van zowel deelnemer / jury als bezoeker alleen maar positieve geluiden gehoord over alle vliegtuigen & helicopters die (erg laag) overvlogen.

Mootje schreef:Tweety, je bedoelt zeker de ruiters?
*Stopt met off-topic gaan*
Of met snel opkomend onweer? hoe snel dan ook, dat zie je toch echt aankomen... Urielle schreef:r hier hadden goed meerdere begrafenissen uit voort kunnen vloeien want hierop kun je echt niet trainen.
Paula1990 schreef:Ik vind als je zoiets weet dan moet je die dag je lessen gewoon aanpassen en de ruiters erop alert maken dat zoiets kan gebeuren. Om nu de luchtmacht helemaal de schuld te geven vind ik erg ver gaan.
Hill_R schreef:Oké, die manege is misschien maar 100 meter verwijderd van de begraafplaats waar het opgevoerd werd.
Hallo, ik bedoel er zijn zoveel manieren om achter nieuws te komen. Niet alleen de krant.
Belachelijk dat ze vinden dat ze hen hadden moeten waarschuwen. Een bericht in het nieuws is, vind ik, goed genoeg.