Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Officier van justitie E. Harbers betwijfelde of de Soesterbergse in de toekomst wel financieel in staat is om de dieren te onderhouden. De vrouw verdient thans met haar part-time baan 90 euro per week terwijl voor de verzorging van een paard 100 tot 150 euro per week nodig is.
Lielle schreef:Cayenne schreef:Officier van justitie E. Harbers betwijfelde of de Soesterbergse in de toekomst wel financieel in staat is om de dieren te onderhouden. De vrouw verdient thans met haar part-time baan 90 euro per week terwijl voor de verzorging van een paard 100 tot 150 euro per week nodig is.
ben ik nu de enige die dit niet snapt? 400 tot 600 euro per maand voor 1 paard is wel heel erg veel IMO. Neemt niet weg dat je met 90 euro per week inkomen er niet komt.
Lielle schreef:Cayenne schreef:Officier van justitie E. Harbers betwijfelde of de Soesterbergse in de toekomst wel financieel in staat is om de dieren te onderhouden. De vrouw verdient thans met haar part-time baan 90 euro per week terwijl voor de verzorging van een paard 100 tot 150 euro per week nodig is.
ben ik nu de enige die dit niet snapt? 400 tot 600 euro per maand voor 1 paard is wel heel erg veel IMO. Neemt niet weg dat je met 90 euro per week inkomen er niet komt.
) dat als het niet goed gaat , dat er dan ook voor een half jaar ingegrepen word...Daarbij staat er ook dat een vriendin en haar moeder (dacht ik?) haar zullen helpen bij de verzorging en ook kosten als ik goed gelezen heb? Citaat:de verzorging van een paard 100 tot 150 euro per week nodig is
LittleRose schreef:@ Elpharo: Op tv zijn het vaak wel wat meer extreme cases ja, heb je gelijk in. Maar toch treden ze daar veel beter op dan hier.
En ja dat haar moeder haar nu helpt, die had het ook al eerder moeten zien vind ik? Dus of dat veel zin gaat hebben geloof ik niet!

carolalisa schreef:wat een belachelijke uitspraak weer! die arme dieren. ik snap gewoon niet dat ze ze aledrie weer terug krijgt. als je kerstcadeau's verkiest boven de gezondheid van je dieren.. nou sorry dan ben je het gewoon niet waard. en als zij maar 90 euro in de week verdiend en een paard 100 tot 150 euro in de week kost, hoe wil ze er dan 3 kunnen bekostigen. en wie zijn hier zoals altijd weer de dupe van...