Qua uiterlijk erg mooi, maar dit beestje kon wel eens een behoorlijk karaktertje hebben. Gelukkig hoeft hij niks te doen.
M3lisss
Geplaatst: 27-07-10 13:57
Wat een scheetje! Die gestreepte beentjes!!
8nnemiek
Geplaatst: 27-07-10 13:59
Met ezels wordt sowieso al niet snel gewerkt tegenwoordig.. Maar zorses kunnen gewoon worden bereden Dus waarom zou een zonkey dat niet kunnen he Het duurt alleen een stuk langer om ze goed mak te krijgen. Ik denk dat een ezel kruising juist wat makkelijker is omdat ezels geen vluchtdieren zijn en paarden wel
Wat apart dat het veulen een paardenstaart lijkt te hebben (dus met lange haren), terwijl zowel zebra als ezel een staart met alleen een kwastje uit het uiteinde hebben...
aah wat leuk zeg! idd wel jammer dat ze onvruchtbaar zijn... bestaan er dan ook kruizings met een zebra en paard..? nog nooit van gehoord.. dus dat zou ook wel erg zeldzaam zijn dan
8nnemiek
Geplaatst: 27-07-10 14:57
neile schreef:
-- toegevoegde foto met de vrouw op de "zorse": Dat zebraprinttopje was er toch wel écht teveel aan hoor mevrouw!
Om nog maar te zwijgen over de broek
Amiigo
Geplaatst: 27-07-10 15:01
HannahFrouk schreef:
Ik vind `zonky` veel leuker dan `zedonk` haha. Maar hij´s wel heeeeel cute!
haha dat geluid van die zebra? doen ze dat echt? klinkt alsof ze een soort van lachstuip hebben gecombineerd met de hik.
lief veulentje trouwens. ik vind het denk ik wel positief dat al die dieren gewoon lekker met en naast elkaar leven en dat zo'n spontante kruising dus mogelijk kan zijn!