Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Pashon schreef:shana vind jou reactie echt niet kunnen.
een eigenaar en ex eigenaar zijn net hun beste paard kwijt geraakt het jij kan alleen maar aan het geld denken.
Werelijkwaar wat denk jij kort door de bocht!!!
verschrikkelijk voor Albert, je hoord de leegte in zijn zinnen.
vol ongeloof.
Waarom was Oki Doki hun beste paard? Juist, omdat hij zoveel geld opbracht en dus ook waard was.
Bij zo'n duur paard nemen ze echt geen herstel-tijd van een paar maand of langer aan hoor. Als ze geen 100% zekerheid hebben, dan is het gewoon einde verhaal. Ook voor de verzekeringen. Niks kort door de bocht, zo is het nou eenmaal.
Shanna schreef:Pashon schreef:shana vind jou reactie echt niet kunnen.
een eigenaar en ex eigenaar zijn net hun beste paard kwijt geraakt het jij kan alleen maar aan het geld denken.
Werelijkwaar wat denk jij kort door de bocht!!!
verschrikkelijk voor Albert, je hoord de leegte in zijn zinnen.
vol ongeloof.
Waarom was Oki Doki hun beste paard? Juist, omdat hij zoveel geld opbracht en dus ook waard was.
Bij zo'n duur paard nemen ze echt geen herstel-tijd van een paar maand of langer aan hoor. Als ze geen 100% zekerheid hebben, dan is het gewoon einde verhaal. Ook voor de verzekeringen. Niks kort door de bocht, zo is het nou eenmaal.
HorseyDude schreef:Paard verdient gewoon een standbeeld, net zoals dat paard van Anky heeft in Erp! (ben even de naam kwijt)
@ Moniek: waarom bedenking bij de dood van zo'n duur paard? Denk je nou echt dat Jose hierover zou liegen?
Moniek schreef:HorseyDude schreef:Paard verdient gewoon een standbeeld, net zoals dat paard van Anky heeft in Erp! (ben even de naam kwijt)
@ Moniek: waarom bedenking bij de dood van zo'n duur paard? Denk je nou echt dat Jose hierover zou liegen?
Ik heb mijn bedenkingen erbij omdat dit paard niet meer had terug kunnen komen in de sport dat was al bekend.
Shanna schreef:De blessure is een maand geleden (?) gebeurd. Wat ik op dat filmpje zie, loopt hij erg slecht, maar hij loopt nog wel. Uit eigen ervaring weet ik dat lopen een goed teken is, mijn eigen paard heeft een soort-gelijke blessure gehad, en die kon niet eens meer lopen. Is daarna een weide-paard geworden maar wel hersteld. Waarscheinlijk hebben ze hem daarom niet gelijk in laten slapen, hij liep nog.
Peesblessures herstellen nou eenmaal niet makkelijk en al helemaal niet binnen een maand.
Waarom albert zolang heeft gewacht met het verkopen? Hij kreeg 200.000 betaald om hem tot een bepaalde datum niet te verkopen.