Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Espie schreef:ik denk dat je gelijk hebt sjoert.
zij lijkt mijn zelf ook niet jaloers aangelegt.
ik vind haar zelf ook een zeer goeie amazone.
en ze is zeer sportief als het op de sport aan komt om jaloers te zijn
Abeltje77 schreef:Ik zou Anky wel eens op Totilas willen zien eigenlijk. Kijken wat er dan zou gebeuren.
_Lotte_ schreef:
timilon schreef:waarom Anky op Totilas willen zien?
Ed en Toot zijn een dream-team, daar moet je niemand anders opzetten.
Wat zou je daar aan hebben?dat de dressuur-koningin niet met alle paarden weg kan rijden?of dat Toot zo fantastisch is afgericht dat hij het ook onder Anky zou doen?
geniet toch gewoon van onze nieuwe nederlandse toppers!
@ ashley_: hoe stel jij je dat voor dan, dat er rustiger aan gedaan moet worden met Toot?
dat ze hem een tijdje thuis houden?
misschien is dit voor Toot helemaal niet zo'n grote inspanning, misschien is hij wel een echt wedstrijdpaard die enorm geniet van de wedstrijden, het applaus en de aandacht.
het enige dat ik hoop, is dat deze combinatie heel blijft t/m de olypmische spelen
Ashley__ schreef:Tja, je weet het idd niet zeker.....Nou, het is niet toevallig alleen deze kür dat hij lekker loopt te zwaaien aan de voorkant, volgens mij loopt hij al een heel poosje zo
Vanaf hier kun je er moeilijk over oordelen, maar als hij echt zo door blijft gaan houdt dat paard dat volgens mij nooit de rest van zijn sportcarrière vol
Bonita_Bon schreef:Ashley__ schreef:Tja, je weet het idd niet zeker.....Nou, het is niet toevallig alleen deze kür dat hij lekker loopt te zwaaien aan de voorkant, volgens mij loopt hij al een heel poosje zo
Vanaf hier kun je er moeilijk over oordelen, maar als hij echt zo door blijft gaan houdt dat paard dat volgens mij nooit de rest van zijn sportcarrière vol
je zegt het zelf al, sportcarriere, hij hoeft niet zijn hele leven zo te blijven presteren.
En daarna gaat hij heus niet zomaar de handel (of frikandellen) in hoor(zou wat wezen)
Lovely schreef:Isabel heeft wel gelijk dat haar kur ondergewaardeerd werd door de jury. Ze heeft echter nooit bedoeld dat ze van Edward had moeten winnen, ze weet zelf ook wel dat dat met haar proef niet had gekund.