Sjoert schreef:
Heb je toevallig ook nog een link waar Adelinde op terug te zien is?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Sjoert schreef:
Heb je toevallig ook nog een link waar Adelinde op terug te zien is?
mairead schreef:Petulan schreef:Ik heb hier in het ziekenhuis ook wdr, maar daar was geen kur op te zien?
Was van 11 tot 1.
Als je nu nog wat te kijken wilt hebben: Nu is er springen tot 5 uur (eerste omloop Grote Prijs) op WDR.
En om 6 uur op ZDF de 2e omloop en de barrage...
Ayasha schreef:Ik vond niet dat Adelinde haar beste kür ooit reed eerlijk gezegd. De laatste piaffe leek het alsof Parzival constant aan het dreigen was met schoppen maar dat dan net niet deed. Ook vond ik het er in het algemeen uit zien alsof ze moeite had met hem.
Totilas vond ik erg fijn gaan, het verbaast me nog steeds dat ie met zulke storingen aan zo'n percentage kan komen maar er was meer rust in de oefeningen die wel goed gingen en neemt steeds meer lengte in de hals!Ik durf zeggen dat ik genoten heb van de goede stukken van Totilas vandaag.
Needje schreef:Ayasha schreef:Ik vond niet dat Adelinde haar beste kür ooit reed eerlijk gezegd. De laatste piaffe leek het alsof Parzival constant aan het dreigen was met schoppen maar dat dan net niet deed. Ook vond ik het er in het algemeen uit zien alsof ze moeite had met hem.
Totilas vond ik erg fijn gaan, het verbaast me nog steeds dat ie met zulke storingen aan zo'n percentage kan komen maar er was meer rust in de oefeningen die wel goed gingen en neemt steeds meer lengte in de hals!Ik durf zeggen dat ik genoten heb van de goede stukken van Totilas vandaag.
http://results.chioaachen.de/resultpage10/DRE/D9.asp
Hier zie je precies wat er beoordeeld wordt.
Moet zeggen dat bij mij het beeld iets te vaak bevroor. Dus heb geen storingen gezien.
Waar had ie storingen?
Needje schreef:Ayasha schreef:Ik vond niet dat Adelinde haar beste kür ooit reed eerlijk gezegd. De laatste piaffe leek het alsof Parzival constant aan het dreigen was met schoppen maar dat dan net niet deed. Ook vond ik het er in het algemeen uit zien alsof ze moeite had met hem.
http://results.chioaachen.de/resultpage10/DRE/D9.asp
Hier zie je precies wat er beoordeeld wordt.
Moet zeggen dat bij mij het beeld iets te vaak bevroor. Dus heb geen storingen gezien.
Waar had ie storingen?
Ayasha schreef:Ik vond niet dat Adelinde haar beste kür ooit reed eerlijk gezegd. De laatste piaffe leek het alsof Parzival constant aan het dreigen was met schoppen maar dat dan net niet deed. Ook vond ik het er in het algemeen uit zien alsof ze moeite had met hem.
Abeltje77 schreef:Wel grappig dat hij zo'n hoge score kreeg gezien het feit dat er een paar behoorlijke storingen in de proef zaten.
Maar de rest van de proef was natuurlijk subliem (als je totilaslover bent)
Bomba schreef:Ik vond de proef van Adelinde en Parzival beter gaan dan de proef van Edward en Totilas. Begrijp niet dat de plaatsing niet andersom was. Vond Laura Bechtolsheimer ook een hele goede proef rijden, jammer van sommige kleine foutjes.
Michael1104 schreef:commentaar en beelden van de NOS waren weer dramatisch... wie verzint dat toch?