Gal verpulvert concurrentie in Aken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:41

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:51

Wuis schreef:
Sjoert schreef:

Heb je toevallig ook nog een link waar Adelinde op terug te zien is? ;)

Of misschien alle nederlanders :+
De hele uitzending zal wel nergens te zien zijn nog?
Vanavond word er nog wel even aandacht aan geschonken tijdens studio sport, maar dat
zal wel niet zo lang zijn.

Wat ik vind aan Totilas is dat hij heel positief is veranderd aan zijn achterbeen. Hij gaat hem nu echt
gebruiken en echt onderzetten. In het begin bleven zijn achterbenen nog wel eens wat achter, maar nu is
het echt een heel stuk verbeterd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:09

Petulan schreef:
Ik heb hier in het ziekenhuis ook wdr, maar daar was geen kur op te zien? :(

Het werd om tien voor 5 ook nog even herhaald!

Ik vond het niet de beste proef van Totilas en Edward?! Maar doe het hem zeker niet na :o

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:31

mairead schreef:
Petulan schreef:
Ik heb hier in het ziekenhuis ook wdr, maar daar was geen kur op te zien? :(

Was van 11 tot 1.
Als je nu nog wat te kijken wilt hebben: Nu is er springen tot 5 uur (eerste omloop Grote Prijs) op WDR.
En om 6 uur op ZDF de 2e omloop en de barrage...

Je verdient bij deze een lintje van mij, haha! Thanks!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:39

Goed hoor van die Nederlanders , toch geeft het nederlandse jurylid het laagste porcentage punten aan Toti.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:42

jus schreef:
Goed hoor van die Nederlanders , toch geeft het nederlandse jurylid het laagste porcentage punten aan Toti.

Die is al wat gewend ;)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:45

Ayasha schreef:
Ik vond niet dat Adelinde haar beste kür ooit reed eerlijk gezegd. De laatste piaffe leek het alsof Parzival constant aan het dreigen was met schoppen maar dat dan net niet deed. Ook vond ik het er in het algemeen uit zien alsof ze moeite had met hem. :=

Totilas vond ik erg fijn gaan, het verbaast me nog steeds dat ie met zulke storingen aan zo'n percentage kan komen maar er was meer rust in de oefeningen die wel goed gingen en neemt steeds meer lengte in de hals! +:)+ Ik durf zeggen dat ik genoten heb van de goede stukken van Totilas vandaag. :)

http://results.chioaachen.de/resultpage10/DRE/D9.asp
Hier zie je precies wat er beoordeeld wordt.
Moet zeggen dat bij mij het beeld iets te vaak bevroor. Dus heb geen storingen gezien.
Waar had ie storingen?

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:53

Asyaa schreef:
jus schreef:

Die is al wat gewend ;)

Nee hoor, het Deense jurylid geeft Totilas het laagste percentage :)

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 17:59

Needje schreef:
Ayasha schreef:
Ik vond niet dat Adelinde haar beste kür ooit reed eerlijk gezegd. De laatste piaffe leek het alsof Parzival constant aan het dreigen was met schoppen maar dat dan net niet deed. Ook vond ik het er in het algemeen uit zien alsof ze moeite had met hem. :=

Totilas vond ik erg fijn gaan, het verbaast me nog steeds dat ie met zulke storingen aan zo'n percentage kan komen maar er was meer rust in de oefeningen die wel goed gingen en neemt steeds meer lengte in de hals! +:)+ Ik durf zeggen dat ik genoten heb van de goede stukken van Totilas vandaag. :)

Moet zeggen dat bij mij het beeld iets te vaak bevroor. Dus heb geen storingen gezien.
Waar had ie storingen?

Parzival ging zich soms net achter op de hoef staan in de piaffe en trok dan net 1 been iets hoger op dan de ander, meer zo'n schrik reactie. Maar des al niet te min, ik had kippenvel bij alle 3 de proeven. Ik vond die van Ymke echt super, helemaal mijn smaak, nauwkeurig op de pas, klasse +:)+

Needje

Re: Gal verpulvert concurrentie in Aken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:01

Kur van Imke vind ik ook super gaaf! Qua muziek de mooiste kur.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:01

Ik vond de proef van Edward niet zo,heb Totilas weleens beter zien lopen,het oogde wat rommelig en hectisch vond ik en in het geheel vond ik Adelinde veel beter gaan met Parzival.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:05

Ik vond de proef van Adelinde en Parzival beter gaan dan de proef van Edward en Totilas. Begrijp niet dat de plaatsing niet andersom was. Vond Laura Bechtolsheimer ook een hele goede proef rijden, jammer van sommige kleine foutjes.

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:10

Ik heb het gezien op clipmyhorse.de het was supermooi, vooral prijsuitreiking volledig nederlands podium...

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:35

Wat gaaf :D en wat een heerlijke paarden toch!
Om 19:00 word het ook op Studiosport uitgezonden.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:54

Needje schreef:
Ayasha schreef:

Waar had ie storingen?

Oa aanspringen in de galop waar dat niet de bedoeling was.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 18:58

Citaat:
Nee hoor, het Deense jurylid geeft Totilas het laagste percentage :)

Ja , zitten allebei onder de 90% die hadden dus hetzelfde gezien :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:00

Ayasha schreef:

Ik ben het helemaal met je eens, vond het er ook niet zo vanzelfsprekend uitzien bij Parzival als bij Totilas, af en toe ook wat wringerig in de aanleuning. Nog altijd super hoor, maar ik ben het helemaal eens met de scores. Imke vond ik eigenlijk nog laag gepunt, want als er nu iemand op de muziek en foutloos reed dan was zij het wel!

Wat betreft het foutje van Totilas, dit is nauwelijks terug te zien in de punten omdat hij er geen enkel verplicht onderdeel mee verpestte, wat bijv. Laura Bechtolsheimer wel deed door aan te galopperen IN de uitgestrekte draf.

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:11

Abeltje77 schreef:
Wel grappig dat hij zo'n hoge score kreeg gezien het feit dat er een paar behoorlijke storingen in de proef zaten.

Maar de rest van de proef was natuurlijk subliem (als je totilaslover bent)

'Grappig' is zijn hoge score natuurlijk niet; hij heeft bij eerdere wedstrijden deze score behaald. Nu zaten er weliswaar 2 foutjes in, maar de rest van de proef was beter. Daar heeft ie de foutjes weer mee opgehaald. Een lagere score zou zijn prestatie tekort doen. Wat hij laat zien is niet te vergelijken met concurrentie, wanneer Edward met deze kur op 85% zou zitten, dan zou de rest ook allemaal 5% moeten zakken omdat het verschil nu eenmaal zo enorm is.

Schijnbaar is Abeltje geen 'Totilaslover' maar ook al ben je dat niet, probeer maar eens bij al zn oefeningen minpuntjes te vinden; die zijn er bijna niet. Dus dat vind ik n gemiddelde van een 9 zeer terecht, wanneer hij die foutjes niet maakt denk ik dan een score van 95% in de toekomst niet onredelijk zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:13

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar die bratwurstkur. :')

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:16

Bomba schreef:
Ik vond de proef van Adelinde en Parzival beter gaan dan de proef van Edward en Totilas. Begrijp niet dat de plaatsing niet andersom was. Vond Laura Bechtolsheimer ook een hele goede proef rijden, jammer van sommige kleine foutjes.

De proef van Laura vond ik juist tegenvallen, heb haar al vele malen beter zien presteren. Vond dat ze constant enorm met haar handen in moest werken, hierdoor kwam Mistral soms ook wat achter de LL. Vond het geen fijn beeld deze keer.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:20

Nee, Laura reed echt niet top vandaag!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:21

Wuis schreef:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar die bratwurstkur. :')

Ik vond hem leuk, hou wel van een feessie! :+ :D

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:31

commentaar en beelden van de NOS waren weer dramatisch... wie verzint dat toch?

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:52

Michael1104 schreef:
commentaar en beelden van de NOS waren weer dramatisch... wie verzint dat toch?

Een of andere voetbal- of wielergekke malloot op de redactie?
Ik ben dan ook "benieuwd" hoeveel minuten ze nu al ingepland hebben als het WEG gereden wordt. :O
Jammer dat we geen Hans Eijsvogel meer hebben die een typemachine rond kan smijten voor meer zendtijd :D

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:54

eurosport gaat heel veel can kentucky uitzenden, dat is een zege.

Maar hoe haal je het in je hoofd om 2 fouten vna totilas uit te zenden en te roepen dat het piaffe is terwijl je passage ziet... tijd dat de NOS de sport eens serieus gaat nemen