KWPN-hengst Voice voortaan onder het zadel van Edward Gal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:42

bienvenida schreef:
hopen dat het paard het aankan! ik weet niet of het zo positief is als een ruiter zoveel paarden heeft staan.je moet ze ook nog allemaal kunnen rijden qua tijd.

vergeet niet dat edward meer ruiters op stal heeft rondlopen ;)

bienvenida

Re: KWPN-hengst Voice voortaan onder het zadel van Edward Gal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:44

ja maart ik neem aan dat als ze hem bij edward in training zetten dat hij hem ook moet rijden(al hoewel dat op veel stallen ook anders gebeurd)

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:48

Hij zal hem ook gerust rijden, daar zijn wel afspraken over gemaakt hoor. En Hans-Peter loopt en rijdt er ook in de rondte dus dat zal allemaal goed geregeld zijn.
Ik wens Edward veel succes en geluk met zijn nieuwe troef. Jammer voor Imke, maar voor haar komt er ook wel weer een nieuw paard om te rijden op den duur. Zo gaat het nou eenmaal in de paardenwereld ;)

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:49

Maar overdrijven jullie nu niet allemaal. Edward heeft niet zoveel toppers. Voorlopig enkel, Totilas, Sisther en Next one die op GP niveau staan. En dan paarden die op LT staan en wat jonge dieren. Hij is prof ruiter, dus het geld moet ergens vandaan komen. Hij kan er maar goed bij zijn, want succes kan zo omdraaien in dit wereldje.
Persoonlijk denk ik ook eerder dat de stap richting Edward Gal commercielere redenen heeft (link met IPS en Vanuytert) en dus also een beter promoten van deze hengst als dekhengst.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:53

Coloured schreef:
Wie wil zijn paard nou niet laten rijden door iemand die het beste paard van de wereld rijdt?! :D ;)

Kan er wel een paar opnoemen eerlijk gezegd.

Zonde voor Imke, zonde voor het paard, vond hem een mooie combinatie met Imke.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:53

Heb je zn site gezien? hoeveel paarden daar op staan? daar is ie wel even zoet mee :P

bienvenida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:56

Ayasha schreef:
Coloured schreef:
Wie wil zijn paard nou niet laten rijden door iemand die het beste paard van de wereld rijdt?! :D ;)

Kan er wel een paar opnoemen eerlijk gezegd.

Zonde voor Imke, zonde voor het paard, vond hem een mooie combinatie met Imke.

daarom zei ik al : ik hoop dat het paard het aankan. als je er straks niks meer van hoort(zoals bij wel meer paarden is gebeurd bij hun op stal) dan is het niet zo goed geweest op commercieelgebied en ook niet voor het paard

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:57

Sja, maar dat mag je nie zeggen bienvenida. Ik geef je overigens geheel gelijk hoor, maar bezint eer ge begint. :D
Als ik er een paard heen zie gaan is mijn eerste gedacht ook altijd "benieuwd hoe lang die mee gaat gaan". Maar heeft bokt nie meer graag sinds Toti. :D

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:58

Thomas schreef:
Heb je zn site gezien? hoeveel paarden daar op staan? daar is ie wel even zoet mee :P

daar moet je zowizo al 5 paarden af halen, die staan er al niet meer.

ik denk dat dit best een leuke combi kan worden met ed! wel jammer voor imke, ze had er een fijn paard aan.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:07

Het zou mij niet verbazen als deze hengst hiervandaan verkocht wordt, er zijn afgelopen jaren meerdere hengsten op dit niveau via Edward verkocht.

Lanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:08

Thomas schreef:
Een domper voor imke, in dit paard had ze een mooie voor de toekomst. Jammer dat ie naar Edward gaat, die heeft op moment genoeg super paarden.

Ja, dat is zo.

Ik vind Imke's cap altijd zo vaag :o

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:09

Wat balen voor Imke.Ze heeft dit paard zo fijn opgeleid en nu hij het op niveau gaat doet is hij weg.Erg jammer, dit was een fijne combinatie!Ben erg benieuwd naar de ware reden...

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:10

Thomas schreef:

Ja maar zo up to date is dat niet meer. Lijkt me niet dat hij Gribaldi nog rijdt. En veel jong spul. verder hebben ze daar ook een stalruiter die zich echt met de jonge paarden bezig houdt, waarna Edward of HP het overneemt.

En tussendoor worden ze ook geselecteerd, niet goed (genoeg) vliegen ze eruit. Maar bon heel dat team is professioneel en kundig, dus komt helemaal goed.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:27

Onder wiens toezicht zouden de stalruiters rijden denk je?

En hoe gek is het nou dat ze niet elk paard GP krijgen? Helaas heeft niet elk paard daar het karakter, het gestel of de aanleg voor en daar kom je soms pas achter in de praktijk. Er komen er altijd maar een paar boven drijven.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:28

Thomas schreef:
Sandreo is die ook helemaal in staking gegaan? Ja er is daar toch iets niet goed dan :P Als ik eigenaar van Voice was had ik 'm bij Imke laten staan, paarden hebben daar veel meer een paardenleven, die gaan daar tenminste ook vaker naar buiten.

XXL werd ook bijna nooit door edward gereden, alleen maar door stalruiters etc. (voor hierboven)

denk je dat ze in harskamp niet naar buiten gaan? neem nou maar van mij aan, dat de paarden ook gewoon buiten komen daar. dus veel verschil zal er niet zijn hoor.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:29

Sjuimpje schreef:
Onder wiens toezicht zouden de stalruiters rijden denk je?

En hoe gek is het nou dat ze niet elk paard GP krijgen? Helaas heeft niet elk paard daar het karakter, het gestel of de aanleg voor en daar kom je soms pas achter in de praktijk. Er komen er altijd maar een paar boven drijven.

dat bedoel ik. ook al zitten de stalruiters erop. die mensen zijn niet voor niks stal ruiter geworden, daar moet je echt wel voor kunnen rijden hoor, anders laten ze je echt niet de paarden trainen.

claudianoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:29

wat vervelend voor imke. Ik hoop wel dat voice het goed gaat doen daar, heb er een twee jarige van staan, zou leuk zijn als papa in het gp terecht zou komen met gal

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:32

Fortuna22 schreef:
Wat balen voor Imke.Ze heeft dit paard zo fijn opgeleid en nu hij het op niveau gaat doet is hij weg.Erg jammer, dit was een fijne combinatie!Ben erg benieuwd naar de ware reden...
Ik ook, moet zeggen dat ik deze switch niet zomaar verwacht had.

Verder wordt er weer flink gespeculeerd hier.

powerzoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:40

raar dat voice naar edward gaat... Ik vind wel dat edward zeer fijn rijden kan, dus dat zou wel goed komen.
Als het met sisther om kan gaan, wat zeker geen makkelijk paard is. Ik ken dat paard van vroeger toen het nog een jonkie was,
zou hij ook wel fijn met voice kunnen

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:42

Jeetje jeetje wat een speculaties. Ik weet van beide stallen niets meer (dan dat op hun website staat bij wijze van) maar ik denk dat op dit niveau hoe dan ook de paarden in uitstekende handen zijn en anno 2010 denk ik dat het dierenwelzijn en zeker met deze kostbare paarden wel gewaarborgd is, ook wat betreft het "paard kunnen zijn" tussen het trainen en presteren door om ze fris tussen de oren te houden.
En ook in deze sport zullen commerciele belangen een rol spelen maar het lijkt me dat Imke prof genoeg is om te weten dat dit soort dingen kunnen gebeuren.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:55

vreemde beslissing maar goed, keuze van de eigenaar!

powerzoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:55

ja dit is toch maar 1 stal :P

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:57

Moderatoropmerking:
Dit topic is niet bedoeld om te gaan speculeren welk paard door wie kapotgereden zou zijn. Dit soort posten worden vanaf deze waarschuwing dan ook gewoon verwijderd. Graag on topic blijven.

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 14:12

Misschien zit er wel een hele andere reden achter... als we dan toch aan het speculeren zijn ;)
Misschien is Imke wel zwanger en kan ze het daardoor niet aan om veel paarden te rijden en dan kan ik begrijpen dat Sunrise voor gaat...
Of of of... ik weet niks.. speculeer gewoon mee :+

vind het wel erg jammer, want Imke kon er fijn mee rijden.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 14:24

Ik denk juist dat het een hele goede keus is van Isabel om Voice bij Edward neer te zetten, nu verschijnt hij tenminste dadelijk weer in the picture. Imke hield het dier alleen maar thuis om 'door te trainen' maar in de wedstrijdring verscheen hij niet meer. Ik denk nu die bij Edward staat dat hij tenminste weer meegenomen gaat worden op wedstrijden en dat komt ook de dekkingen weer ten goede. Ik denk niet dat Isabel hem verkoopt haar kennende.