bienvenida schreef:hopen dat het paard het aankan! ik weet niet of het zo positief is als een ruiter zoveel paarden heeft staan.je moet ze ook nog allemaal kunnen rijden qua tijd.
vergeet niet dat edward meer ruiters op stal heeft rondlopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Coloured schreef:Wie wil zijn paard nou niet laten rijden door iemand die het beste paard van de wereld rijdt?!![]()
Kan er wel een paar opnoemen eerlijk gezegd.
Zonde voor Imke, zonde voor het paard, vond hem een mooie combinatie met Imke.
Thomas schreef:Heb je zn site gezien? hoeveel paarden daar op staan? daar is ie wel even zoet mee
Thomas schreef:Sandreo is die ook helemaal in staking gegaan? Ja er is daar toch iets niet goed danAls ik eigenaar van Voice was had ik 'm bij Imke laten staan, paarden hebben daar veel meer een paardenleven, die gaan daar tenminste ook vaker naar buiten.
XXL werd ook bijna nooit door edward gereden, alleen maar door stalruiters etc. (voor hierboven)
Sjuimpje schreef:Onder wiens toezicht zouden de stalruiters rijden denk je?
En hoe gek is het nou dat ze niet elk paard GP krijgen? Helaas heeft niet elk paard daar het karakter, het gestel of de aanleg voor en daar kom je soms pas achter in de praktijk. Er komen er altijd maar een paar boven drijven.
Fortuna22 schreef:Ik ook, moet zeggen dat ik deze switch niet zomaar verwacht had.Wat balen voor Imke.Ze heeft dit paard zo fijn opgeleid en nu hij het op niveau gaat doet is hij weg.Erg jammer, dit was een fijne combinatie!Ben erg benieuwd naar de ware reden...