Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gleyla schreef:Denk je niet dat wij dat hebben gedaan..hehehe..
En ik weet ze wél wonen. Achter haar huis, in haar tuin, heeft ze er nog staan!!!
Ze heeft weien in herselt, blauberg, heultje, westmeerbeek, ..
En ik weet ze wél wonen. Achter haar huis, in haar tuin, heeft ze er nog staan!!!
Gleyla schreef:En dan moet je weten dat die paarden eigelijk echt wel mooi hadden kunnen zijn. Ze had een zwart arabiertje (maar die is echt leeggemolken van het fokken) en een schimmel hengst arabier, echt een prachtdier! Maar zo mager..

Gleyla schreef:Idd, de hondedrollen liggen daar thuis binnen zelfs. Tot in de slaapkamers.
Die heb ik idd gezien. Ze had mij toen verteld dat ze die nog moest opleren ??
Stond ze niet met nog een fjord op de wei met een super doorgezakte rug?
Steffi_H schreef:Ze noemt Tarinka. Ik heb haar zelf vorig jaar augustus verkocht aan een mevrouw en zij heeft Tarinka dan doorverkocht aan deze vrouw.
Ik ben Tarinka al die tijd blijven volgen, maar hoorde dat de vrouw Tarinka naar de slacht wou brengen omdat ze agressief was. Ik heb toen al mijn spaarcentjes bijeengeraapt om Tarinka te gaan kopen en nu staat ze gelukkig weer bij mij. Toen ik haar ging halen had ze lange hoeven en was ze nogal mager.
Nu is ze gelukkig weer helemaal de oude en haar agressief gedrag is volledig weg.
Een oude foto, van toen ze pas terug was heb ik niet. Maar wel een nieuwe van gisteren:
De hengst waar jullie het over hebben, daar is ze nu drachtig van. Ik vond hem er ook verschrikkelijk uit zien, en de andere merries die er stonden ook. Ze vertelde inderdaad dat deze paarden van de slacht gered zijn. Maar ik heb me hier niet druk om gemaakt, het enige wat ik wou was mijn Tarinka terug.
Steffi_H schreef:Gleyla schreef:Idd, de hondedrollen liggen daar thuis binnen zelfs. Tot in de slaapkamers.
Die heb ik idd gezien. Ze had mij toen verteld dat ze die nog moest opleren ??
Stond ze niet met nog een fjord op de wei met een super doorgezakte rug?
Toen ik haar ging halen stond ze samen met de hengst (B Gentle noemt hij toch geloof ik?) en een zwarte en schimmelmerrie. Beide arabier en graatmager.
Tarinka was al lang opgeleerd, enkel is ze heel moeilijk te berijden..