Bah.. Wat een nachtmerrie..Sterkte voor de menner ook... Lijkt me erg griezelig om mee te moeten hebben maken...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:vreselijk!
Is het paard verdronken vanwege de kar die er aan hing?
Ik snap niet waarom er nog niet een soort van kliksysteem bestaat waarin je in een of twee handelingen het tuig kun losmaken van het paard...het lijkt mij iets makkelijker voor het paard als het te water raakt om niet vast te zitten aan een kar.
Het kan dat dit heel dom klinkt...ik heb totaal geen verstand van aangespannen rijden,ik vind het doodeng...

Sharon89 schreef:Potver.dorie, wat een verschrikkelijke dood voor dat dier!
die man waar ik paardrijd ment ook, maar hij ment nooit alleen! Altijd met een man erbij of 2 meiden zoals mij. Mocht er dan iets gebeuren kan die ander de leidsels pakken of voor de paarden springen! En over een mes gesproken, die hebben wij ook nooit mee.. Moet zeggen dat wij ook nooit langs zulke brede wateren rijden. Maargoed, het zal je maar gebeuren!
Millanka schreef:Ik oordeel niet, maar ik vraag me af waarom dat niet is gebeurt, en daarom vraag ik hier dus waar de menner toen d'r tijd was. Ik oordeel niets en niemand hier. Behalve dan als de menner echt op het paard zat terwijl het voor de kar stond.
Dat doe je toch niet... Hoe gevaarlijk wil je het maken.
ben ook eens met onze koets omgevallen.. maar klem in de greppel.. gelukkig goed gedaan maar toch vreselijke gedachten dat het ook zo kan aflopen..
CalvinenGino schreef:Millanka schreef:Ik oordeel niet, maar ik vraag me af waarom dat niet is gebeurt, en daarom vraag ik hier dus waar de menner toen d'r tijd was. Ik oordeel niets en niemand hier. Behalve dan als de menner echt op het paard zat terwijl het voor de kar stond.
Dat doe je toch niet... Hoe gevaarlijk wil je het maken.
dan moet jij toch eens beter opletten..
Dit wordt heel vaak gedaan..
Kijk maar eens naar de stoet met de GOUDEN koest.. staan ook een aantal paarden voor.. waar 1 ruiter op het voorste paard zit.
Dus eerst iets weten voor je oordeelt..
sterkte!!

Carolinef schreef:even enigszins off topic maar met die koninklijke bruiloft onlangs in zweden, of waar was het, was er een 4 span en zaten beiden menners op een paard, r zat niemand op de bok.
heel naar nieuws bericht dit weer, veel sterkte voor iedereen x
ik heb er echt nog nooit van gehoort, alleen gehoort dat het gevaarlijk is maar blijkbaar is het normaler dan ik dacht?