Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharleyT schreef:Niet handig, van je koets afstappen, weinig tot geen controle meer. De emoties zullen wel hoog opgelopen zijn.
Jinte schreef:Ik zie nergens staan dat het paard niet bomproof is, het paard kreeg een klap en sloeg daarom op holWat ik ook niet snap is dat die automobilist dan het paard een knal verkoopt terwijl dat paard er niets aan kan doen
Ashley__ schreef:Jinte schreef:Ik zie nergens staan dat het paard niet bomproof is, het paard kreeg een klap en sloeg daarom op holWat ik ook niet snap is dat die automobilist dan het paard een knal verkoopt terwijl dat paard er niets aan kan doen
Het paard kreeg geen klap, er staat dat de automobilist op het dak van zijn auto sloeg en het paard toen op hol sloeg
Arm arm dier
Ibalia schreef:Zit je net schoenen te passen, kijk je op, staat er een paard in de winkel......
Vervelend voor de betrokken partijen..de winkelier..de menner en het paard natuurlijk.
Gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen, hoewel ik het vermoeden heb, dat het paard niet meer geschikt is om de sint in te halen..
Ik hoop dat ze de automobilist snel vinden.