) maar er rijden toch 4 deelnemers per land voor de landenwedstrijd of is dat veranderd? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thomas schreef:maar als het wel moet kunnen we best een (klein) risico nemen want dan hebben we zoieso nog 2 toppers.
Komt vast goed! Cayenne schreef:Thomas schreef:maar als het wel moet kunnen we best een (klein) risico nemen want dan hebben we zoieso nog 2 toppers.
Elke realistisch denkende coach neemt dat risico dus juist niet. Marlies en Ojay hebben nog tijd zat om zich te bewijzen en zijn nog helemaal niet constant. Happie en Nadine hebben zich al meerdere keren bewezen en daarom zitten ze in het team, en hetzelfde geldt voor Imke, Sunrise en de andere 2 combinaties.
Ik ben benieuwd, maar met dit team heb ik er alle vertrouwen inKomt vast goed!
horseyfries schreef:Scores halen op de ene wedstrijd is niet hetzelfde als scores halen op de andere wedstrijd. Kan me dus levendig voorstellen dat Sjef dit team kiest, gezien de scores van Marlies in Rotterdam kan zij daar geen aanspraak op maken.
Bovendien is er ook nog zoiets als "teamsfeer" wat mee gaat spelen, en dan is dit wel het meest geweldige team wat je je voor kan stellen denk ik!
Janine1990 schreef:daniella74 schreef:Ik ben niet zo'n dressuurvrouw (volgend jaar uiteraard wel aanwezig) maar er rijden toch 4 deelnemers per land voor de landenwedstrijd of is dat veranderd?
Volgens mij rijden er nu weer 4 en valt de laagste score weer af.
Thomas schreef:Ja maar dan als reserve.. HP gaat toch ook mee als reserve dan?
Als het goed is hoef je dan niet aan de start te komen,
maar als het wel moet kunnen we best een (klein) risico nemen want dan hebben we zoieso nog 2 toppers.
Janine1990 schreef:Cayenne schreef:Thomas schreef:maar als het wel moet kunnen we best een (klein) risico nemen want dan hebben we zoieso nog 2 toppers.
Elke realistisch denkende coach neemt dat risico dus juist niet. Marlies en Ojay hebben nog tijd zat om zich te bewijzen en zijn nog helemaal niet constant. Happie en Nadine hebben zich al meerdere keren bewezen en daarom zitten ze in het team, en hetzelfde geldt voor Imke, Sunrise en de andere 2 combinaties.
Ik ben benieuwd, maar met dit team heb ik er alle vertrouwen inKomt vast goed!
Hehe, nou dan is Bert van Marwijk dus geen realistisch denkende coach??????
Ik denk even aan Stekelenburg...

Daarvoor zijn andere topics hier op bokt.
De tijd van Marlies komt vast nog wel, maar nu duidelijk nog even niet. Ik ben benieuwd wat ze gaat scoren in Aken
Cayenne schreef:Het verschil is dat Stekelenburg al jaren ervaringen heeft, en de combinatie Marlies van Baalen/Ojay heeft juist nog jaren nodig
Maar nogmaals, ik blijf het vreemd vinden om voetballers hierbij te gaan betrekken en daar ga ik verder dus ook maar niet op in
Bovendien is het gewoon niet slim om minder presterende combinaties mee te nemen naar de Wereldruiterspelen. Daar profiteren de andere combinaties uit het team ook niet vanDe tijd van Marlies komt vast nog wel, maar nu duidelijk nog even niet. Ik ben benieuwd wat ze gaat scoren in Aken
Janine1990 schreef:Stekelenburg is keeper bij Ajax 2, niet meer in de eredivisie dus.... Als ik me niet vergis...
Van Basten had indertijd al geen vertrouwen meer in hem. En Van Markwijk zegt: "Ik geloof nog wel in jou!" Hij stelt hem op, en wat een keeper! Geweldig.
Van Marwijk neemt wel een risico, maar is niet gek...
En als ik me niet vergis heeft Stekelenburg weinig selectiewedstrijden gespeelt, maar heeft Van der Sar die gespeeld...
Kijk, dat we het nu over mens en dier hebben, maar de factor nog minder constant, het blijven dieren he?
devi786 schreef:Idd vreemd een team zonder Anky ...
Ik vind het ook jammer voor Jeanette Hazen ....net nu Nartan verkocht is ....
Had ze toen geweten dat Anky zou af melden vraag ik me af of de koop zou zijn doorgegaan.
Jeanette & Nartan hadden zeker niet misstaan in het team !
kohtje schreef:http://www.youtube.com/watch?v=tFMmr0KjrXQ
niet het mooiste gefilmd maar hoor de reactie van het publiek.
Ik ben echt fan van HP!
horseyfries schreef:Scores halen op de ene wedstrijd is niet hetzelfde als scores halen op de andere wedstrijd. Kan me dus levendig voorstellen dat Sjef dit team kiest, gezien de scores van Marlies in Rotterdam kan zij daar geen aanspraak op maken.
Bovendien is er ook nog zoiets als "teamsfeer" wat mee gaat spelen, en dan is dit wel het meest geweldige team wat je je voor kan stellen denk ik!