Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:annetmulder schreef:Ganzen in de wei. Deze maken veel herrie bij ongewenst bezoek.
Zeker een paartje. Die verdedigen hun teritorium fel.
Dat is nog niet eens zo'n gek idee, met een stel ganzen wil je geen ruzie en je bluft ze niet zomaar af.
Punt is alleen; hoe houd je ze in de wei?
Citaat:sandy :
6 juli 2010 om 22:48
Ik zet mijn vraagtekens erbij???
Deze mensen hebben vaker fanta verhalen rondt verteld!!!

EricPrast schreef:Beter dan ganzen:
http://gallaghershop.nl/product_info.ph ... ucts_id=56
Kunnen ze met een geïsoleerde tang nog steeds wel de aanvoer naar het schrikdraad doorknippen en dat vervolgens verwijderen, maar ook de klok jatten is dan in ieder geval een stuk lastiger.
Het is onderhand om te huilen en als paarden eigenaar ben je bijna niet goed wijs om paarden in de wei te zetten. Dit was de uitspraak van de politie bij ons laatste incident twee weken geleden. Op 7 plaatsen brand gesticht. Wij rijden wel een keertje extra langs. ik wordt hier zo wanhopig van kan deze vrouw goed begrijpen. Ik kan onze incidenten zowat niet meer allemaal opnoemen pony gedood eruit gehaald en met opzet tegen de vrachtwagen aangejaagd,heel vaak van alles gestolen, pillen gegeven gevolg abortus,vernieling mishandeling pony`s, kleine dieren notabene uit de binnentuin van het verpleeghuis vermoord gestolen,.............het is gewoon te veel om op te noemen. en het gaat hier om meerdere weilanden zelfs met toezicht en tussen twee verpleeghuizen het maakt allemaal niet uit..............In Nederland zijn dieren vogelvrij en het wordt iedere jaar erger. Ik heb ook welles met een mess op zak in de auto wacht gehouden,maar dat mag niet ook vallen opzetten etc. nee dan moet ik het gevang in. Ondertussen denk ik fijn dan kan ik een keer uitrusten in het gevang en de daders mijn hele stichting runnen 24 uur per dag werk!!!!!!!!