Nieuwe trainingsfaciliteit voor Adelinde Cornelissen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 20:05

deess schreef:
Blacksmurf schreef:
Ja dat klopt ze gaat verhuizen, als het goed is, is dat inmiddels ook gebeurd en staan haar paarden in Spier.

hihi ff opletten,spier is juist oud nieuws :+

Pyrrhus bedoelt ze ;)

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:32

ik snap dr niks meer van -O- eerst van alles posten/insinueren en dan ons gaar laten koken }:0 geen stijl

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:23

Hahah Deess ben het helemaal met je eens. Als je de opmerking hier maakt moet je hem ook afmaken of zeg anders gewoon niets als je het niet mag of wil vertellen.
Maar bedoel je dat ik al weer achter loop dat Phyrrus niet meer in Spier staat maar al weer ergens anders? Tis ook niet meer te volgen zo snel als het gaat hahaha

pyrrhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:59

zo jullie zijn goed bezig zeg :j .

ten eerste :D : ik heb r niet weggejaagd :Y)
ten tweede: Nee ik ben nog niet in spier
ten derde: nee ik ben er ook niet al weer weg _O-

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 14:32

hahaha ja Phyrrus dat heb je zelf een beetje veroorzaakt.
Men gaat dan vaak vissen/gissen he. Maar ik zag je paarden vandaag nog in Doldersum staan. Dus je bent er inderdaad nog niet.

Maar je hebt een deel van het mysterie opgelost hahaha.

Mocht je wel gaan, en hoe of wat en om wat voor reden dan ook, ik wens je in ieder geval heel veel succes en ik denk dat dat vast wel goed komt.

Dus mocht je ophelding willen geven over de werkelijke reden waarom Adelinde weg is gegaan dan lezen wij dat natuurlijk graag. Er zal ongetwijffeld in een of ander paardenblad binnenkort wel een stukje over staan met wel of niet de werkelijke reden. Je hebt met je bericht mensen nieuwsgierig gemaakt en dan komen er vaak van dit soort berichten he. Ik ga weer over tot de orde van dag.

groeten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:26

Misschien vinden ze het wel interessant om zo geheimzinnig te doen :+ Kan me ook wel voorstellen dat je je (nieuwe) relatie niet meteen open en bloot op inet wil gooien ;)

pyrrhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:16

HAha nee hoor iedereen mag best nieuwsgierig zijn, en weten hoe ht zit. Als iemand wat weten wil mm pb staat open! Snap alleen ht laatste gedeelte van ht bericht van relaxed niet helemaal

Anoniem

Re: Nieuwe trainingsfaciliteit voor Adelinde Cornelissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:36

Jij en CGJ hebben toch een relatie? Daarom doen jullie beide toch zo geheimzinnig? ;)

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:49

Blacksmurf, wel goed opletten dat je die van pyrrhus ziet in Doldersum en niet alleen die van ons ;)

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 07:51

Oeps sorry Eleonoor, ik kan nauurlijk niet alles weten :D Er hing ging kaartje aan van wie wie was. Maar ik begrijp dat die van jou er ook staan. Er lopen leuke paarden bij. Welke is van jou? Of wil je dat liever niet vertellen?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:48

Hihi, die van mij staan ernaast ;) en zo knap dat je ze echt wel herkent (onder de vliegendekens := of de knapste met Pyrrhus erop :D ).

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:46

O hahaha dan moet ik effe goed gaan zoeken, maar ik begrijp dus dat jou paarden bij de buren staan of woon je daar zelf ook?
Ik zal in ieder geval goed gaan opletten daar als ik een vliegendeken zie lopen. :D

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:54

geheimpjes?

maar leuk voor adelinde het is echt een super mooie locatie, en voor mij lekker dichtbij dus wie weet voor in de toekomst :Y)

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 09:21

ja het is een superlocatie. Ben er jaren geleden geweest heb daar toen gereden. Gaat haar vast en zeker ook daar wel lukken.