Heel apart nieuwsartikel, interessant om te lezen. Trigger is op dezelfde dag geboren als ik, 4 juli. Misschien is dat ergens wel de reden van mijn grote cremegenliefde Ik vind het een erg mooi dier overigens.
Madeliefje_x
Geplaatst: 26-06-10 14:31
Ongelovelijk... Ben benieuwd wie zo'n paard wil kopen, 't moet wel een echte rijke fan zijn .
Sabinee__
Geplaatst: 26-06-10 14:36
Zijn er al mensen die overwegen om een bod te doen ?
Ik snap opgezette dieren nooit zo goed. Maar als ik geld over zou hebben zou ik ze kopen en aan de familie schenken. Die zijn er blijkbaar nogal aan gehecht.
Toch wel appart zo een opgezet paard, maar goed misschien dat iemand het helemaal geweldig vind en koopt maar kan me zo niet voorstellen Dat zadel trouwens! Jammie das pas een show zadel haha!
zonnestraal2
Geplaatst: 26-06-10 17:11
leuk als weidemaatje
haha wel apart hoor! Ik koop alleen toch liever een levend paard voor dat geld denk ik
geerke
Geplaatst: 26-06-10 17:13
ik denk dat deze wel minder poept ....geen hoefsmid,geen wormkuur...ik ga bieden...alleen maar voordelen!
annetmulder
Geplaatst: 26-06-10 17:28
Ik heb even wat filmpjes bekeken op hyves. Erg leuk Trigger was de Lassie van de paarden!
Grootste fan hier van R&R.Ik ben jaren geleden naar het museum geweest en zijn vrouw Dale Evans ontmoet en zijn kinderen. Het zijn zulke lieve warme mensen, ze vonden het helemaal te gek dat ik uit nederland speciaal naar amerika gekomen was voor Roy Rogers. Ik heb Trigger dus live gezien. Voor mij als fan was dit echt groots moment. Ik heb al veel van hem en volg de veiling op de voet. Helaas kan ik zo een zadel niet betalen, maar ik heb zo een hoofdstel gekocht. veel geld voor betaald, maar was het waard.
Ook heb ik een lieve tweejarige ruin genaamd: Golden Cloud A.K.A Trigger (zie profiel)
Ik heb nog email contact en telefonisch( als het geld het toelaat) met hun. Echt leuk om een keer op bokt wat van hun te lezen.
En dat laatste filmpje heb ik nog niet. Kan ik die downloaden?
Ik hoop dat een rijk iemand het koopt en het geeft aan de familie. Deze zijn erg gehecht aan dat paard, want die wil het zo af en toe nog kunnen opzoeken als ie weet wie de koper is en ermee in contact kon komen.
Als het kon zou ik dus Trigger kopen en weer teruggeven, was er kapot van dat ze Roy zijn jarenlange gespaarde items verkopen moesten. Nu blijft niets meer bij elkaar en komt het toch ook in de handen van handelaars terecht.Bah!
Ze hebben het aangeboden aan diverse musea, maar er was geen animo voor. Een deel van de collectie is afgelopen januari verkocht. Het zadel van Trigger is reeds verkocht. Het zadel van Trigger jr, wordt in juli ter veiling aangeboden, net als de paarden.
Mareeq
Geplaatst: 27-06-10 10:08
apart, wel een mooi verhaal
Aukelizzy
Geplaatst: 27-06-10 10:55
Hoop geld voor een dood paard... Voordeel is wel dat je geen blessure leed hebt en geen aankoop keuring hoeft te doen. Hoewel...houtworm in je paard is ook niet alles