Ik heb gewoon een paard met problemen

En het belemmert me niet in de dagelijkse omgang, niet dusdanig dat ik niet kan rijden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JessAndHope schreef:Beetje cru gezegd.... probleempaard.
Ik heb gewoon een paard met problemen![]()
En het belemmert me niet in de dagelijkse omgang, niet dusdanig dat ik niet kan rijden!
WiskyBokjes schreef:JessAndHope schreef:Beetje cru gezegd.... probleempaard.
Ik heb gewoon een paard met problemen![]()
Hier ook, rijden gaat gelukkig wel.
Alleen we willen hem laten controleren door de DA of hij misschien rugproblemen heeft en dat gaat dus niet..
Th0mas schreef:Ik vind een beetje lang duren, HE is pas in september. Ik zou niet al die tijd met een probleempaard rondlopen...
Phen schreef:Ik heb mij getraumatiseerde paard opgegeven. Ik hoop heel erg dat ik uitgekozen word.
BartVB schreef:Paarden met ernstige trailerlaadproblemen zullen wat werk op locatie nodig hebben. In die gevallen kan Annemarie het paard eventueel ophalen.
JessAndHope schreef:Erretje schreef:De mijn heeft een trailer-uitlaad-probleem, kan dat ook?
kun je er in iedergeval wel met je paard heen.
Citaat:Hoe ze um eruit krijgen is hun probleem
Hij is er iig
JessAndHope schreef:Ken je die reclame van die 2 witte gasten in die auto die vanzelf omhoog en omlaag gaat? Midden in die negerbuurt?
Nou zoown trailer heb ik als mn paard erin staat
JessAndHope schreef:En wie zou zoiets dan moeten doen?
Geloof me, ik heb genoeg mensen erbij gehaald die het probleem bekeken hebben enz enz, maar helaas zonder resultaat.
Dus voor mij is dit gewoon wéér een poging... het hoeft van mij niet perse voor honderden mensen... als het maar opgelost word.
Want dat het al zolang speelt, wil niet zeggen dat er niets aan gedaan word!