Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
empire1 schreef:en als je nu echt wil zien wat Toine en Pascal doen en je kunt niet naar frankrijk kom dan deze zomer naar naar Fantastic voor deze ridders te paard
http://www.fantastic-nederland.nl
Citaat:Citaat:Ik heb ondertussen al geleerd dat paarden deze dingen makkelijk aan te leren zijn, maar dan moeten ze vooral bomproof zijn en goed aan de hulpen (op 1 hand kunnen rijden). Ze mogen wat hevig zijn, dat brengt show, maar ze mogen absoluut niet bang zijn dus. Dan is het kwestie van de ruiter te leren mikken met zwaard en lans natuurlijk.
Volgens mij is het ook meer het wennen aan het harnas. Al het gerinkel etc boven op hun rug. En wat ik heb begrepen heb je als ruiter ook minder in te brengen omdat je niet zo mobiel bent.
manishdra schreef:Mochten mensen nog vragen hebben... I'll be here whole week
Nemurin schreef:manishdra schreef:Mochten mensen nog vragen hebben... I'll be here whole week
Dat zou dan toch "all week" moeten zijn, maar ja Britse accenten verdraaien de boel soms he.Gaaf manneke die Chaucer.
Maar goed, ook al weet ik een gedeelte van het hele middeleeuwse gedoe wel (je bent fan of niet) was het toch erg interessant om te lezen! Dank je.
Natascha schreef:Toevallig nog in Dord geweest vorige week. Was ook erg gezellig daar.
Dana82 schreef:Ik heb ondertussen al geleerd dat paarden deze dingen makkelijk aan te leren zijn, maar dan moeten ze vooral bomproof zijn en goed aan de hulpen (op 1 hand kunnen rijden). Ze mogen wat hevig zijn, dat brengt show, maar ze mogen absoluut niet bang zijn dus. Dan is het kwestie van de ruiter te leren mikken met zwaard en lans natuurlijk.
TurdusMerula schreef:Bij het land van Ooit destijds ook gezien, heel spectaculair. Al dacht ik ook dat dat ruwe niet echt was, niets blijkt dus minder waar...
Tinkelbell schreef:Die sneue gezinnen waarin dit hun leven is en dat alles om dit soort dingen draait