en hééééééééééééééééél lang is geen garantie met goed rijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biepje schreef:Ik vind over het hoofdstel toch wel een pak vriendelijker
En aan de dood ontsnapt: ik denk dat hij inderdaad geluk heeft gehad, als hij op zijn hoofd was gesmakt of het paard was volledig op hem gevallen, dan had hij toch niet meer veel kunnen na vertellen
X__Trees schreef:Inderdaad JaBa!
Besita, lees het zinnetje na "het lang rijden" ook eens?
Het is best een vriendelijke ruiter, maar neen, hij rijdt niet perfect.
Jij wel?
Biepje schreef:Je kan ook je teugels erover doen. Als je goed naar een hoofdstel en een halster kijkt, zie je dat het een pak logischer is om het erover te doen, je teugels even los te maken en dan je teugels terug correct vast te maken zodat je teugels even goed zitten
besita schreef:Biepje schreef:Je kan ook je teugels erover doen. Als je goed naar een hoofdstel en een halster kijkt, zie je dat het een pak logischer is om het erover te doen, je teugels even los te maken en dan je teugels terug correct vast te maken zodat je teugels even goed zitten
god jong wil je het niet verstaan ofzo ..ik weet heel goed hoe het moet ..maar laat ik vader nu net zien rijden hebben met de teugels nog ONDER de halster getuige dus van veel kennis
JaBa schreef:Ligt het nou aan mij of hebben hier heel veel mensen commentaar die niet ter zake doet? Wie van jullie is eigenlijk de perfecte ruiter? Met olympisch talent en zo? Volgens mij zijn 80% van alle ruiters gewoon recreatieruiters, die niet zo nodig perfect moeten zitten en die gewoon wat lol willen en af en toe op een paard zitten en een wandeling maken. Je weet helemaal niet hoe goed of slecht deze jongen te paard rijdt. feit is wel dat hij al 20 jaar ervaring heeft en dus niet de eerste de beste amateur is. Bovendien kan het iedereen overkomen dat je paard schrikt/struikelt en je er onder terecht komt. Volgens mij overkomt het zelfs Anky. Dus ik vind de commentaren echt nergens op slaan. Hij was bezig met zijn hobby en heeft pech gehad. Natuurlijk vallen wel meer mensen van hun paard, maar dit komt nu eenmaal in het nieuws omdat hij een BV is en omdat het gevolgen heeft omdat hij nu eenmaal partijleider is. Wat is het probleem nu eigenlijk? Beetje arrogant sommige reacties hier, precies of het kan jullie niet overkomen omdat jullie allemaal topruiters zijn...
besita schreef:X__Trees schreef:Inderdaad JaBa!
Besita, lees het zinnetje na "het lang rijden" ook eens?
Het is best een vriendelijke ruiter, maar neen, hij rijdt niet perfect.
Jij wel?
daar gaat het toch niet om ???
dat het al sinds gisteren hot nieuws is en je het elke minuut overal moet horen ..en dat het als " aan de dood " onsnapt beschreven wordt ..paard valt gewoon met een misstap op de stoep ..
s0173957 schreef:Al die politici in België vinden het 'leuk staan' als ze paard rijden... en aanhoudende hebben ze iets voor!
Goed voor het imago van onze sport denk ik dan...