Enorm leuk fotoverslag! Speciaal bedankt voor de prachtige foto van Peter Spahn met Anders, erg mooi!
Ik ben niet de enige die zo raar kijkt tijdens ingespannen rijden Leuke foto's! Volgens mij had Hans-Peter Ridderkerk pas meegenomen tijdens een clinic bij ons in het dorp.
xSaarSaar schreef:Ik ben niet de enige die zo raar kijkt tijdens ingespannen rijden Leuke foto's! Volgens mij had Hans-Peter Ridderkerk pas meegenomen tijdens een clinic bij ons in het dorp. Dat klopt helemaal! Bayazo; dat was helaas al op woensdag. Daar kon ik niet aanwezig zijn. Zonde.
horseyfries schreef:Enorm leuk fotoverslag! Speciaal bedankt voor de prachtige foto van Peter Spahn met Anders, erg mooi!Ook namens mij!!!Friezenpower!!!
Super mooie foto's!Inderdaad toen Edward Gal won was iedereen keihard aan het juichen Was aan het werk in de Engel, het restaurant tegenover de piste. Dus soms eventjes meegenieten!
Bestje Sjoerd,Vraagje: Hoe komt het dat de paarden op jouwn foto's altijd zo mooi glimmen? En speciale lens?
Leuke foto's en Danniele houdt hem zeker vast leuk dat ze zou heet en dan de foto erbij, voor degene die mijn grapje niet snappen
Hey Dana! Nogmaals gefeliciteerd he!Ik kan toch moeilijk op de voorpagina van bokt jouw foto met 10 copyright tekens plaatsen
Charles schreef:Ziet er weer goed uit Sjoert! Jammer dat we niet even konden kletsen, je had het zo druk! Heb ik Sjoerd gemist Charlie? Jammer ,dat had een meeting kunnen worden
Nee toen wij er waren heb ik hem niet gezien! Alleen donderdag en vrijdag even maar toen was hij druk
Geeft niet hoor Ja dat is waar.. Dan heb ik ook schuld Ik neem aan dat je nog wel even komt schieten in Geesteren? Dan ontvoer ik je gewoon voor een drankje haha!