Vudress schreef:Maar dat betekent niet dat er in Verden het beste dressuurpaard bovenaan staat.
Niet mijn favorieten: maar Scandic en Tango werden in Verden afgeserveerd naar de halve finale. Zijn wel twee Grand Prix paarden geworden die het nu wel erg goed doen!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat de eigenaren een paard als Apache niet meenemen. De kant dat het de verkeerde kant opslaat is gewoon veel te groot. Zo'n paard is, ondanks zijn kwaliteiten niet het ideale paard om een WK mee te rijden.
Het PAVO-systeem wat we in Nederland kennen vind ik aan de ene kant heel gunstig voor jonge paarden, aan de andere kant is het nu wel een beetje een wedstrijd aan het worden met het meest spectaculaire paard en wordt er minder naar bewerkbaarheid gekeken. Dat wijst zo'n proef natuurlijk wel heel goed uit. Iets er tussen in zou mooi zijn.
Tango was de eerste proef veel te gespannen, en de 2de proef won hij de kleine finale, dus afgeserveerd
Die van Isabelle van Zaanen, dat ging gewoon mis in de proef. Kan ie nog zoveel kwaliteit hebben, naast die kwaliteit moet ie ook gehoorzaam zijn, en daar wordt ook voor gepunt.