Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig zijn ze er nog relatief goed vanaf gekomen.Girl In The Mirror schreef:Was dat een pony van manege Wildhoef?
Gelukkig reed de auto niet op volle snelheid maar trok die net op, als ik het nieuwsbericht mag geloven. Ik vind de snelheid daar overigens wel meevallen, het is er wel altijd vrij druk qua verkeer.
viefj12 schreef:Girl In The Mirror schreef:Was dat een pony van manege Wildhoef?
Gelukkig reed de auto niet op volle snelheid maar trok die net op, als ik het nieuwsbericht mag geloven. Ik vind de snelheid daar overigens wel meevallen, het is er wel altijd vrij druk qua verkeer.
Ja die pony was van manege de wildhoef
sambagirl schreef:ikkedus schreef:Ah zie je, dat bedoel ik dus. Via bokt komt je altijd wel te weten hoe het met het paard of de pony gaat.
Hopelijk komt het goed met hem. Is het meisje al over de schrik heen?
Ik denk dat ze dit beeld nog wel even voor zich blijft zien. Dat is niet 1, 2, 3 uit je ogen verdwenen. Het is echter geen paard, zoals wordt genoemd, maar een b-ponietje. Een echt boefje ook nog. En de auto was geloof ik erger beschadigd dan de pony (thank god!!!!!). Ik denk niet dat ze nog zo snel met hem van het terrein af gaat zonder grote sterke volwassene erbij.
sporter schreef:Sleeper schreef:Ik denk dat Sporter het sarcastisch bedoeld
Blijkbaar is dat tehoog gegrepen voor bokt.
(spreekt uit ervaring)
)