Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorien1 schreef:6000 km transport om wilde paarden te slachten... waar zijn we mee bezig?
zo zielig....
No_No schreef:Dorien1 schreef:6000 km transport om wilde paarden te slachten... waar zijn we mee bezig?
zo zielig....
Dit is nou precies wat ik hier niet goed aan vind!
Die paarden hebben dan echt niet een snelle stressloze doodDat er wat gedaan moet worden begrijp ik volkomen maar er is vast wel een andere oplossing.
Kunnen de jonge paarden niet gevangen worden en op transport gezet worden? Volgens mij is er best wel vraag naar deze paarden![]()
Ook geboorte beperking lijkt mij niet verkeerd!
capopjekop schreef:Het zou echt zonde zijn, ik vind wilde paarden toch wel bij Australië horen en mocht mijn trip doorgaan dan wil ik echt zeker naar ze op zoek. Ik denk dat het best interessant kan zijn voor de bevolking om het toerisme op de paarden te spitsen, want er zijn vast wel meer mensen die met een trektocht wilde paarden willen zien. Geboortebeperking lijkt me ook wel een goed plan.
Mjay schreef:ik geloof niet dat je hier een brumby kan krijgen vanuit australie... net als met de mustangs.... zoiezo zal het een duur grapje worden.....