Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AWvL schreef:Een Gelders paard zonder Gelders bloed bestaat niet. Het huidige KWPN-fokbeleid betekent daarom het einde van de biodiversiteit het Gelders paard en misbruik van de in het verleden opgebouwde goede naam.
Uit de eerste discussie waarbij Stoffel zich bemoeide met het Gelders paard:
20909 18.19u
beste awvl De anonimiteit houd ik vast, of mijn daden met mijn woorden overeen komen kan ik zelf wel bepalen, ik kreeg namelijk een pbtje van iemand, die mij waarschuwde, zij durft namelijk niet meer te reageren op u omdat u het vervolgens op een lage manier op de persoon speelt (wees zelf een vent).
Ik denk dat ik het nu begint te begrijpen. Een mevrouw die bijzonder goed uit haar woorden kan komen en hier op Bokt het KWPN-standpunt over het Gelders paard naar voren brengt, vertelt allerlei onjuistheden die ik heb doorgeprikt. Omdat het onjuistheden zijn, heeft ze geen argumenten om tegen mij in te gaan. Daarom heeft ze zich tot u gewend om met uw "kwaliteiten" mijn bijdrage aan Bokt te verzieken.
En dat doet u door vanuit de anonimiteit hier leugens en kwalijke insinuaties naar voren te brengen. Ik heb u dus al eerder in dit topic goed gekarakteriseerd en vul mijn eerdere conclusie nu aan met: "Wees een vent, zeg wie je bent en kom met een eerlijk argument".
Het meest grievende in de ogen van die mevrouw was dat ik de kwalificatie "hoogverraad tegen het Gelders paard" heb gebruikt voor de - statutair vereiste - medewerking aan het afschaffen van de verplichting van een Gelderse afstamming voor een Gelders paard, die door de Fokkerijraad Gelders paard verleend is aan het KWPN, tegen twee ledenvergaderingen van Gelderse fokkers in!! De voorzitter en vice-voorzitter (tevens volgende voorzitter) van die Fokkerijraad heb ik daarbij met naam genoemd, omdat zij nog steeds weigeren om uit te leggen waarom zij hoogverraad gepleegd hebben of om hun excuses daarvoor aan te bieden aan de Gelderse fokkers. (Voor meer info hierover: zie het hoofdstuk KWPN-democratie in het Zwartboek "KWPN is anti-Gelders paard" http://www.gelderlanderhorse.nl/nederln ... k_KWPN.pdf ).
Als u daarvoor een treffender woord weet dan "hoogverraad" mag u dat hier noemen.
DDW1190 schreef:dat is waar, maar ik vind gewoon dat het Gelders paard te negatief neergezet word!
het moet gewoon meer bekendheid krijgen.. maar hoe..