Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fojoe schreef:oh, dus het geeft niet als de wet overtreden wordt![]()
kan je ook net zo goed zonder rijbewijs in een auto gaan rijden.
denk je dat de verzekering zoiets niet zou aangrijpen om onder betaling uit de komen?
ze was trouwens in haar eentje een eindje voorop gaan galopperen, waar is die begeleiding dan?
Suzzy_3 schreef:fojoe schreef:oh, dus het geeft niet als de wet overtreden wordt![]()
denk je dat de verzekering zoiets niet zou aangrijpen om onder betaling uit de komen?
ze was trouwens in haar eentje een eindje voorop gaan galopperen, waar is die begeleiding dan?
Mijn verzekering dekt alle leeftijden. Ik heb het speciaal nagevraagd omdat er hier kleine kinderen komen rijden, en ik die graag meeneem op de pony (aan de hand). Maakt helemaal niets uit zegt die ...
Moontje1991 schreef:ch_ntii123 schreef:Ik neem aan dat de pony niet op de vorken omhoog gehezen is?:P
Ze hebben wel erg mazzel gehad ...
Denk het wel
Liever met de vork omhoog gehezen worden dan verdinken toch?

Suzzy_3 schreef:fojoe schreef:oh, dus het geeft niet als de wet overtreden wordt![]()
Mijn verzekering dekt alle leeftijden. Ik heb het speciaal nagevraagd omdat er hier kleine kinderen komen rijden, en ik die graag meeneem op de pony (aan de hand). Maakt helemaal niets uit zegt die ...
En ik denk niet dat een van de ouders langs haar op mee liep toen ze galoppeerde dus...