Ezter schreef:Ik word langzamerhand heel erg moe van heel die PvdD. Ja, er zijn veel misstanden, mishandelingen ed.
Maar kunnen we alsjeblieft, voordat we regels gaan verzinnen over boxgrootte, verplichte maatjes, enz enz enz. Eerst even zorgen dat er geen asielzoekers meer worden teruggestuurd naar landen waar ze nooit meer levend vandaan komen! Dat alle kinderen in NL naar school gaan, eten krijgen en niet meer mishandeld en misbruikt worden! Dat mensen niet meer zomaar worden neergestoken omdat ze de op het verkeerde moment op de verkeerde plek zijn! Dat er geen discriminatie meer is, dat het idioot duur worden van alles en nog wat ophoud, dat het openbaar vervoer eindelijk eens werkt...en zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.
En dan, als je dat allemaal geregeld hebt, dan mag je de tijd van de politiek, van het bestuur van dit land, verspillen met regels over hoelang een paard buiten mag staan. Maar nu niet! Get real, er gebeuren veel ergere dingen!!
Aargh, ik kan me hier echt kwaad om maken. Ze liggen daar maar te zaniken en telkens weer debatten uit te lokken over dit en dat...terwijl er zoveel mensen, kinderen zelfs zijn die het 100x slechter hebben dan die dieren waar zij over liggen te &^*&)%^%$
Amen!
Het is toch onvoorstelbaar dat mensen het dierenwelzijn boven het verkankeren van hun eigen land stellen...

Sorry voor het akelige woord, maar zo staat Nederland er momenteel wel voor!