Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Eerlijk gezegd krijg ik hier toch wel een beetje wrang gevoel bij. Niet zozeer vanwege de combinatie, maar het feit dat het zo ingegeven lijkt te zijn door de menselijke hebberigheid van altijd maar méér, en dan vooral als het om de centen gaat..
Draagmoeders ok, dat is nog wel voor te stellen. Maar is het eigenlijk niet allemaal het zoveelste bewijs dat wij mensen denken dat alles maar 'maakbaar' is en we uiteindelijk niks meer te bieden hebben dan een verklote wereld?
Angelita schreef:Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel te zeggen dat er in deze combinatie waarschijnlijk helemaal niet op gelet is of deze paarden uberhaupt wel bij elkaar passen. Er is waarschijnlijk alleen maar geselecteerd op prestatie, ervanuitgaande dat twee goed presterende paarden een goed presterende nakomeling opleveren, wat natuurlijk onzinnig is.
Angelita schreef:Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel te zeggen dat er in deze combinatie waarschijnlijk helemaal niet op gelet is of deze paarden uberhaupt wel bij elkaar passen. Er is waarschijnlijk alleen maar geselecteerd op prestatie, ervanuitgaande dat twee goed presterende paarden een goed presterende nakomeling opleveren, wat natuurlijk onzinnig is.
Mindim schreef:essiesilly schreef:tuurlijk niet angelita, maar topper x boeren niksnut is al helemaal niks
Dat hoeft helemaal niet toch, lopen best goede paarden rond toch, zonder dat pa en ma toppers waren?
lucas03 schreef:Deze eigenaar probeert niet een leuk basis sportpaardje voor de gemiddelde hobby ruiter te fokken