Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thomas schreef:Hans Peter mag je wat mij betreft weg laten.. heeft niet veel goeds laten zien de laatste tijd.
Sander Marijnnissen had tijdje geleden 73,5 tijdens kaderwedstrijd maar hoor nu even niks meer over hem..
Janine1990 schreef:Thomas schreef:Hans Peter mag je wat mij betreft weg laten.. heeft niet veel goeds laten zien de laatste tijd.
Sander Marijnnissen had tijdje geleden 73,5 tijdens kaderwedstrijd maar hoor nu even niks meer over hem..
Maar heeft Sander een stabiele lijn? Zoals Jeannette wel had???
Duitsland staat nu een stuk sterker dan Nederland...
Monnie_ schreef:vanessakusje schreef:Hans Peter op Painted.. dat zou wat wezen!
Jeanette heeft dr paard niet meer dus dat wordt lastig.
wat zou dat wezen... niet veel denk ik
een hengstenkeuring is wat anders dan een WK
Susy_Q schreef:Iets zegt mij dat ze bang is voor Totilas die de laatste tijd alle prijzen voor haar neus weg kaapt.. Laten we het hopen op het WK!! wel jammer
Ayasha schreef:Ik heb het vast gemist, maar wat is van Exquis Nandine?
Laatste dat ik gelezen heb was dat ze in Maart niet helemaal fit was...
Insider schreef:Zou toch zo raar niet wezen H.P. heeft hem eerder ook altijd gereden en was een betere combinatie met P.B. dan Anky en P.B. ooit is geweest.
Janine1990 schreef:Asjemenou_ schreef:Ik vind het eigenlijk wel "goed" dat ze er een keer niet bij is. Krijgen andere ook een keer de kans om in het team te komen!
Nou, ik weet niet onder welke steen jij hebt geleefd...
Maar wat dit betreft kan je beter Edward thuislaten, dán krijgen anderen ook een kans...
Asjemenou_ schreef:Janine1990 schreef:Nou, ik weet niet onder welke steen jij hebt geleefd...
Maar wat dit betreft kan je beter Edward thuislaten, dán krijgen anderen ook een kans...
Onder geen steen..Misschien moet je beter lezen, ik schrijf dat andere een kans krijgen om in het team te komen, of Anky of Edward dan uitvalt "maakt niet uit". Het gaat erom dat iemand anders een kans krijgt!
Insider schreef:Monnie_ schreef:
wat zou dat wezen... niet veel denk ik
een hengstenkeuring is wat anders dan een WK