Iedereen bedankt voor de reacties, de mailbox is gesloten, morgenochtend volgt de uitslag
eenitraM
Geplaatst: 04-06-10 09:45
Spannend!
Zou ik dan toch nog ooit een keer geluk hebben?
Tallie1979
Geplaatst: 04-06-10 09:46
Haha, ik heel hoopvol kijken in dit topic wanneer ik mijn kaartjes kan verwachten, is er nog niet getrokken!!
*ja, ik weet het, ben errug optimistisch!*
eenitraM
Geplaatst: 04-06-10 09:52
Tallie1979 schreef:
Haha, ik heel hoopvol kijken in dit topic wanneer ik mijn kaartjes kan verwachten, is er nog niet getrokken!!
*ja, ik weet het, ben errug optimistisch!*
Hihi, ik doe normaal nooit mee met dit soort dingen. Maar dacht voor het eerst laat ik es een gokje wagen. Misschien dat ik deze WEL geluk heb. Nog noooooit wat gewonnen. Ik wacht af.
jeetje, ik zit het al de hele dag een beetje in de gaten te houden! Ben erg benieuwd of ik erbij zit *kans is erg klein met zoveel bokkers*, maar toch zou het leuk zijn! wachten duurt lang...........
pubelia
Geplaatst: 04-06-10 19:02
Zou erg leuk zijn als ik er heen mag! Ben wel toe aan iets leuks...
De winnaars zijn bekend en krijgen binnenkort de kaarten opgestuurd. We feliciteren de volgende Bokkers en wensen hen alvast veel plezier op CHIO Rotterdam!
1. Welke Nederlandse ruiter heeft voor het laatst de Longines Grand Prix Port of Rotterdam gewonnen? Albert Zoer met het paard Sam (2008)
2. Op welke dagen verzorgt Monty Roberts op het CHIO een clinic? Vrijdag, zaterdag en zondag
3. Welke landen nemen dit jaar deel aan de Meydan FEI Nations Cup (landenwedstrijd springen) op de vrijdagmiddag van het CHIO Rotterdam? Duitsland, Frankrijk, Ierland, Nederland, de Verenigde Staten van Amerika, Zweden en Zwitserland, Canada en Spanje