Tuigpaard Bentley VDL moet voorlopig herstellen na onderzoek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

unaniem62

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:38

lijkt me wel duidelijk dat de trainingsleider niet met zulke talentvolle paarden kan omgaan

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 06:21

unaniem62 schreef:
lijkt me wel duidelijk dat de trainingsleider niet met zulke talentvolle paarden kan omgaan

Beetje vroege conclusie met zo weinig info...
Ik ken de trainingsleider en die heeft vele getallenteerde paarden naar de top gebracht, zonder problemen en blessures.
We weten niet precies wat er gebeurd is, dus conclusies trekken op deze info is een beetje onterecht en niet eerlijk tegenover iedereen die er bij is betrokken...

unaniem62

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 06:56

Als je de nummers 1 en 2 van de FSP competitie niet fatsoenlijk kan rijden zegt meer over de rijder als over de paarden. De paarden Be my king en Bentley hebben meerdere malen laten zien dat ze heel veel kwaliteit hebben. Als er dan iemand achter gaat zitten die alleen maar friezen heeft gereden....

Gitta1977

Re: Tuigpaard Bentley VDL moet voorlopig herstellen na onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:03

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:31

unaniem62 schreef:
Als je de nummers 1 en 2 van de FSP competitie niet fatsoenlijk kan rijden zegt meer over de rijder als over de paarden. De paarden Be my king en Bentley hebben meerdere malen laten zien dat ze heel veel kwaliteit hebben. Als er dan iemand achter gaat zitten die alleen maar friezen heeft gereden....

Ik vraag me af hoe je dan verklaard dat in ditzelfde onderzoek dezelfde trainer het gepresteerd heeft het paard met de hoogste score ooit af te leveren?
Als ze allemaal laag gescoord hadden zouden je opmerkingen misschien nog ergens op gebaseerd kunnen worden, maar er zijn juist ook paarden die uitzonderlijk goed gepresteerd hebben. Leg dat dan eens uit?