Bethune: Van Asten teleurgesteld naar huis door organisatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 08:50

je mag van zo'n evenement verwachten dat ze dan plan B klaarhebben ??
op de grote concoursen worden de stallen al op maandag( uiterlijk dinsdag ) geleverd en geplaatst..stel dat er dan iets mis loopt dan kan er nog ingegerepen worden

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 09:17

Bonita_Bon schreef:
zij hadden hun zaken niet op orde, hoe je het ook wend of keert. Zal vast wel een reden voor zijn maar die reden interesseerd van Asten, zijn paarden en mij vrij weinig.

Inderdaad, je gaat er dan vanuit dat de organisatie met een oplossing komt (plan B, C of wat mij betreft D)

Eilinora

Re: Bethune: Van Asten teleurgesteld naar huis door organisatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:26

vind het een terechte keuze,je kunt je paard toch zeker niet ook de nacht nog op de vrachtwagen door laten brengen?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:55

@SJ-Charlotte

Lieve schat, met je levenservaring van wel 13 jaar vind ik eigenlijk wel schattig dat je je zo opwerpt als pleitbezorger van deze rammelende organisatie. Beetje vroegwijs juffie lijkt me. En ook dat mag en kan hier op Bokt.
Voel me verder niet geroepen om tekst en uitleg te gaan geven over mijn ervaring op het gebied van reizen met paarden en organisatie
van evenementen. Hou het er maar op dat ik al een poosje mee draai in het paardenwereldje.

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 00:25

Maakten wij vorig jaar ook mee. 18 uur gereden naar Oostenrijk. Als je dan in de loop van de ochtend aankomt wil je maar een ding: De paarden stappen en op stal met water en voer en dan naar je hotel en slapen.... Nou niks. Stallen waren er nog niet. Waren wel wat soort van 'tentstallen'. Daar moesten we uitzoeken welke nog hele wanden hadden, zonder scherpe uitsteeksels en dan het metershoge onkruid eruit halen en de gaten in de bodem dichten en dan konden de paarden daar zolang in. Niks gaan slapen, want er was geen enkele vorm van toezicht op de baggerstallen.
Een concours waar wij zeker nooit meer heen gaan.
Alle lof voor goede organisatoren. Maar, als je weet wanneer paarden aankomen en dat is ook conform het vraagprogramma, dan dienen de stallen toch echt in orde te zijn. De kosten voor deelname zijn ook niet niks..