Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
texelse schreef:onze trailer, nieuw gekocht, altijd binnen gestaan, en altijd goed onderhouden, had na 6 jaar een door gerotte vloer. Door een constructiefout kon het opspattende water in de rand tussen de plaat en de hoeklijn komen, en de bodemplaat lag op sommige plaatsen maar voor 1 mm op de hoeklijn.
Tijdens het laden voelde mijn dochter de vloer veren en ben ik er op wedstrijd onder gaan liggen, en bleek de vloer dus doorgerot. De dag daarvoor stond de trailer nog op de brug om de remmen te vervangen,.......
Denk niet te snel, mij gebeurt het niet, controleer veelvuldig en goed!!!
Citaat:en bij meer dan de helft van de trailers zijn problemen met de breekkabel.
rommulus schreef:een aluminium vloer kan oxideren
ook die moet je blijven controleren (al zou ie wel langer mee gaan dan een houten vloer)
Noisy schreef:Sorry hoor, maar iedereen met een trailer laat deze toch jaarlijks nakijken?
rina schreef:rommulus schreef:een aluminium vloer kan oxideren
ook die moet je blijven controleren (al zou ie wel langer mee gaan dan een houten vloer)
Nope kan niet, er zit nog weer een kunststof laag overheenEr kan dus geen lucht bijkomen
Heeft Humbauer om de reden van oxideren zo gemaakt. Ik heb ook andere merken bekeken, en idd die vloeren waren "open" daar zou het kunnen.
manie schreef:rina schreef:
Nope kan niet, er zit nog weer een kunststof laag overheenEr kan dus geen lucht bijkomen
Heeft Humbauer om de reden van oxideren zo gemaakt. Ik heb ook andere merken bekeken, en idd die vloeren waren "open" daar zou het kunnen.
En laat aluminiumoxide nu sterker zijn dan gewoon aluminium![]()
Hier dus ook een alu-vloer, maar we ruilen dat trailer ook iedere 3 jaar in voor een nieuwe én jaarlijks wordt de trailer gekeurd.
kleinvosje schreef:Mijn trailer is gisteren op het genoemde concours onderzocht! Ik had het al in de planning staan een keer te laten doen, maar dat hoeft nu dus niet meer! Ik ben blij om te weten dat ik een prima trailer heb, zonder enig mankement!
Psydoxy schreef:kleinvosje schreef:Mijn trailer is gisteren op het genoemde concours onderzocht! Ik had het al in de planning staan een keer te laten doen, maar dat hoeft nu dus niet meer! Ik ben blij om te weten dat ik een prima trailer heb, zonder enig mankement!
Kunnen ze dat niet bij ieder concours doen.... gratis controle