Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
easygoing schreef:@ Zwelgje op dit filmpje is te zien hoe het paard gewond raakte http://www.youtube.com/watch?v=phGv4N3V ... re=channel is trouwens ook wat langer dan het andere fimlpje.
Cowgirl schreef:Het verbaasd mij echt hoeveel mensen dit goed willen praten, ongelooflijk.
EEn paard hoort gewoon goed gevoerd te zijn, en niet zulke voeten te hebben. Als paarden netjes om de 6 a 8 weken bekapt worden krijgen ze niet zulke voeten.
Verdre bestaat die ondergrond waar ze lopen hoofdzakelijk uit bruine smurrie....je hoeft geen expert te zijn om te weten wat dat is.
Maar goed ik ben denk ik iemand die er de ballen van snapt.![]()
xShanty schreef:Ik vind het zeeeer schandalig dat ze dat paardje dat duidelijk enorm veel pijn heeft zo rond laten lopen. Er roept er nog 1 dat ze de DA moeten bellen maar heb sterk het idee dat die persoon NIET van de AID was.. Gadverdamme bah..
Bramasole schreef:Als dit gebeurt bij het laden van jonge paarden, ben je niet goed voorbereid. Je ziet duidelijk bij het filmpje dat die paarden geen kant op kunnen. Als er inderdaad 1 valt, dendert de rest er overheen. Die lui hebben duidelijk geen ervaring met het laden. Ook na dat het been bloed blijft de een na de ander stoïcijns kijken. Ik denk dat ik behoorlijk uit mijn stekker was gegaan.