Angelique Hoorn stopt als testruiter bij het KWPN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:52

kay27 schreef:
Angelique bang om te vallen... 'gek' om te horen aangezien ze aardig rond kan sturen.

Het vallen op zich kan d'r waarschijnlijk niks schelen, het gaat om het neerkomen en de consequenties. Als zij d'r rug breekt kan ze d'r stal opdoeken. Het is gewoon een te groot risico voor een prof ruiter. Ik geef d'r groot gelijk.

En waarom zou dit niet via de media mogen? Waarom in godsnaam? Omdat het KWPN oh zo geweldig is, dan mag er niks verkeerds over worden gezegd? Niks geweldig, mijn ervaring leert me dat het een achterbaks, kortzichtig stamboek is. Het nieuws wordt alleen opgeblazen OMDAT het het KWPN is. Als het om het NRPS ging, zou men zijn schouders ophalen en het nieuws morgen vergeten zijn.

Laat het KWPN maar eens op de bek gaan, misschien dat ze dan besluiten dingen anders aan te pakken.

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 00:42

Jose22 schreef:
kay27 schreef:
Angelique bang om te vallen... 'gek' om te horen aangezien ze aardig rond kan sturen.

Het vallen op zich kan d'r waarschijnlijk niks schelen, het gaat om het neerkomen en de consequenties. Als zij d'r rug breekt kan ze d'r stal opdoeken. Het is gewoon een te groot risico voor een prof ruiter. Ik geef d'r groot gelijk.

En waarom zou dit niet via de media mogen? Waarom in godsnaam? Omdat het KWPN oh zo geweldig is, dan mag er niks verkeerds over worden gezegd? Niks geweldig, mijn ervaring leert me dat het een achterbaks, kortzichtig stamboek is. Het nieuws wordt alleen opgeblazen OMDAT het het KWPN is. Als het om het NRPS ging, zou men zijn schouders ophalen en het nieuws morgen vergeten zijn.

Laat het KWPN maar eens op de bek gaan, misschien dat ze dan besluiten dingen anders aan te pakken.

Helemaal mee eens.

Yell

Re: Angelique Hoorn stopt als testruiter bij het KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 00:52

Logisch, maar wel een verlies voor het kwpn. Goede amazone!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:27

Jose22 schreef:
[

Zoals al eerder gezegd dat vallen was 12 jaar geleden dus nogal vreemd dat ze daar nu mee komt.
En wat je verder tekst betreft, riekt aardig naar een hoop frustratie, paardje geen predicaat gekregen of zo????.
Als je wat tegen het KWPN hebt, prima maar licht dat dan toe in plaats van zo ongefundeerd te schelden.

birken187

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:25

De enige die gefrustreerd is ben je zelf sarabande.En als je onbeschoft behandeld word mag je dat nog steeds gewoon zeggen,zonder gelijk het hele regiment heilige zedenprekers en heilige boontjes dat bokt bewoont over je heen te krijgen.

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 12:30

Als ze mij zo zouden behandelen mochten ze het ook zelf oplossen hoor.. En dan het belachelijke bedragje waar ze voor mocht komen opdraven. Kan idd aannemen dat ze dan wel betere dingen te doen heeft

Lente77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 12:31

Het is jammer dat kleine organisaties gezamelijk opgeslokt zijn en veranderd in grote organisaties. Dit geeft nu op alle gebieden zulke problemen in de wereld, echt overal.

Een grote organisatie werkt hebberigheid, zucht naar macht, arrogantie en het denken het beter te weten in de hand om vervolgens niets meer van anderen aan te willen nemen en alleen te doen wat hen past. Kijk bijvoorbeeld maar naar de banken, energiemaatschappijen, ziektekostenverzekeraars en de voedingsindustrie, precies hetzelfde. Veel te groot en te machtig geworden.

Als eenling kun je er niets meer tegen doen dan de fouten van zo'n club in de openbaarheid te brengen.
Waarom zou zoiets niet verteld mogen worden? We hebben vrijheid van meningsuiting....toch nog?

Ik geef Angelique ook gelijk dat ze voor zichzelf kiest en vind het juist moedig dat ze de 'omgangs,- en communicatievormen' van een machtige organisatie als het KWPN naar buiten durft te brengen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 12:33

Lente77 schreef:
Ik geef Angelique ook gelijk dat ze voor zichzelf kiest en vind het juist moedig dat ze de 'omgangs,- en communicatievormen' van een machtige organisatie als het KWPN naar buiten durft te brengen.

Ik zou het moediger gevonden hebben als ze dat jaren geleden gedaan had.
En op komen draven voor zon klein bedragje, dat is toch al die jaren ook haar eigen keuze geweest.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 13:02

En nu is het risico haar te groot en het bedrag te klein.
Je kunt toch van mening veranderen?

De manier van communiceren van het KWPN vind ik echt niet kunnen, dus ze heeft groot gelijk dat zij het via de media doet. KWPN weet immers ook geen goede omgangsvormen te bewaren, waarom zou zij het dan wel doen?

En nee, ik heb geen frustraties over het KWPN, sterker nog, ik heb er helemaal niets mee. Het stamboek komt bij mij altijd nogal kliekerig en 'ons kent ons' over.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:32

Fitzroy schreef:

De manier van communiceren van het KWPN vind ik echt niet kunnen, dus ze heeft groot gelijk dat zij het via de media doet. KWPN weet immers ook geen goede omgangsvormen te bewaren, waarom zou zij het dan wel doen?

En nee, ik heb geen frustraties over het KWPN, sterker nog, ik heb er helemaal niets mee. Het stamboek komt bij mij altijd nogal kliekerig en 'ons kent ons' over.

Helemaal mee eens. Zij moet in de media lezen dat er weer getest moet gaan worden, dus kan het kwpn in de media lezen dat ze gaat stoppen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 14:39

Fitzroy schreef:

An eye for an eye makes the world go blind. :)
Als je deze lijn doortrekt, komen we in no time weer in bende en maffia geweld. Jij dood mijn zus dus ik dood die van jou :j :+