KiWiKo schreef:zowizo paardrijden onder de 18!!....... ik ben trouwens voor een leeftijdsgrens van 30!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Miss_Zimron schreef:Cross Country brengt meer risico's met zich mee voor paard en ruiter dan een andere tak van de paardensport. Dan moet je niet janken dat je paard z'n been breekt of dergelijke toestanden...
Citaat:De crosscountry werd voor de tiende keer georganiseerd. "Tijdens de crosscountry’s afgelopen tien jaar zijn ongeveer 3.000 ruiters aan de start verschenen. Nog nooit eerder heeft een ruiter of paard ernstig letsel opgelopen", aldus Collins.
Miss_Zimron schreef:Cross Country brengt meer risico's met zich mee voor paard en ruiter dan een andere tak van de paardensport. Dan moet je niet janken dat je paard z'n been breekt of dergelijke toestanden...
parouscha schreef:Miss_Zimron schreef:Cross Country brengt meer risico's met zich mee voor paard en ruiter dan een andere tak van de paardensport. Dan moet je niet janken dat je paard z'n been breekt of dergelijke toestanden...
Ergens ben ik het er wel mee eens. laatst zag ik ook zoiets op tv. Pff durfde er bijna niet naar te kijken. Man wat maken die paarden rare smakken zeg!
Maar met springen kan het ook gebeuren. Maar ik blijf het toch een enge sport vinden die cross country...
kamsel schreef:Ik vind juist dat dressuur onder de 18 verboden moet worden..
Al die ruk en plukkende kinderen..
loismalibu schreef:kamsel schreef:Ik vind juist dat dressuur onder de 18 verboden moet worden..
dus kinderen onder de 18 mogen geen dressuur rijden?
sorry hoor maar dat slaat nergens op,
niet iedereen 'rukt en plukt' aaan zijn of haar paard,
en ik ben het er mee eens dat het er genoeg zouden zijn die het wel doen,
maar om dan dressuur onder de 18 verboden laten worden?
ik vind het trouwens wel triest wat er gebuurt is en wel een teken van respect om het niet door te laten gaan,
maar een ongeluk zit in een klein hoekje...
Abeltje77 schreef:Miss_Zimron schreef:Cross Country brengt meer risico's met zich mee voor paard en ruiter dan een andere tak van de paardensport. Dan moet je niet janken dat je paard z'n been breekt of dergelijke toestanden...
Inderdaad, je moet niet janken omdat je paard een been breekt, je moet gewoon niet meedoen!

loismalibu schreef:kamsel schreef:Ik vind juist dat dressuur onder de 18 verboden moet worden..
dus kinderen onder de 18 mogen geen dressuur rijden?
sorry hoor maar dat slaat nergens op,
niet iedereen 'rukt en plukt' aaan zijn of haar paard,
en ik ben het er mee eens dat het er genoeg zouden zijn die het wel doen,
maar om dan dressuur onder de 18 verboden laten worden?
.
TheHorseInn schreef:Valt echt wel beetje mee hoor.....
B crosje staat helemaal niks
net zoals L cross

Jilletje schreef:we moeten met zn allen in de woestijn op ons rug gaan liggen!!! dan weten we iig zeker dat we niks breken!
(tenzij je op drijfzand ligt
sorry, flauw)