Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Speculaties![]()
Ik neem aan dat jij ook niet ieder moment van de dag daar langs komt en ziet wat hij s'morgens, s'middags en s'avonds voert?
Daarbij als het idd opfok is en het zijn jaarlingen/twenters is het zelfs beter dat ze wat schraal zijn als te vet![]()
Leken kunnen zich nl hier makkelijk op verkijken.....
Ik ben benieuwd naar foto's en het oordeel van een erkende veearts!
vonnie schreef:Tsja het is wel zo dat het in NL. een beetje vreemd werkt allemaal. maar wat deze dieren betreft, ze werden wel gevoerd zoals ik al eerder had gemeld maar wat die man de das om heeft gedaan is dat tegenover dit stukje zandvlakte waar deze beestjes lopen een winkel zit waar ze spullen voor paarden en paardenvoer verkopen (fourage). Het beste wat de eigenaar kan doen is zorgen dat hij in de buurt een paar hectare huurt (en dit is mogelijk een paar straten verderop) en daar deze paarden zet is het meteen een ander beeld
magicmist schreef:vonnie schreef:Tsja het is wel zo dat het in NL. een beetje vreemd werkt allemaal. maar wat deze dieren betreft, ze werden wel gevoerd zoals ik al eerder had gemeld maar wat die man de das om heeft gedaan is dat tegenover dit stukje zandvlakte waar deze beestjes lopen een winkel zit waar ze spullen voor paarden en paardenvoer verkopen (fourage). Het beste wat de eigenaar kan doen is zorgen dat hij in de buurt een paar hectare huurt (en dit is mogelijk een paar straten verderop) en daar deze paarden zet is het meteen een ander beeld
is dit vlakbij manege thielen?
thielen diervoeders zit daar toch?