janderegelaa schreef:Linea schreef:Dan kun je overal je honden wel gaan aanlijnen, je kunt immers ook overal paarden tegenkomen... Er zijn steeds meer stukken natuur waar een hond niet los mag lopen. Ik ben zowel honden als paardenliefhebber, maar een losloopverbod voor honden vind ik niet nodig.
Je moet je hond ook overal aanlijnen. Dat is gewoon de wet. Dan kun jij het misschien niet nodig vinden maar het is er nu eenmaal en hondenbezitters moeten eigenlijk eens goed kijken naar hun asociale en egoïstische gedrag. Als ze hun hond zo graag los willen laten moeten ze naar een plek gaan waar het wel mag want die zijn er ook. Maar ja, dan klagen ze weer over de hondenpoep...
idd, hondenbezitters mopperen altijd maar over discriminatie, maar imo zorgen ze daar zelf voor.
9 van de tien honden luistert voor geen meter en loopt wel los, of je kan nergens langs omdat hond aan de ene kant van de 9 meter lijn loopt en baas aan de andere kant van de weg.
ik ben dol op honden en heb er niets tegen als ze loslopen, mits ze onder appél staan en dat is een groot probleem.
.
Ik rijd in meerdere streken, door de hele provincie, en ik kom het echt jammer genoeg bijna overal tegen.. Ik kan veel hebben, maar ik erger me er wel aan.. 
.