Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Ik ben helemaal niemand, ik zeg toch ook dat het zo wel zou zijn.
het is helemaal naar met verkeerde afloop maar er staan wel paarden buiten als er gewerkt wordt. Dus dat stukje klopt niet helemaal.Citaat:@tita Daar kunnen zij toch niks aan doen?
Jij kan wel zeggen het ligt allemaal te nauw, maar ze zijn daar echt heel goed voor hun paarden hoor!
En ja het zat er dik in dat er een keer iets mis zou gaan, maar daar kan niemand wat aan doen.
Blij dat iemand ander dat ook inziet.
Jongens dat er een paard dood is, vind ik heel erg maar er zijn meer dingen bezig waar mensen niet de feiten van weten.
Het paard is de dupe, van de hebzucht van mensen en hebzucht bedoel ik mee de aannemer die sneller klaar wil zijn. De bestuurder die bv toch flink doorreed en niet keek wat er gebeurden en als laatste de familie die al jaren niet meewerkte voor de verhuizing
Elan schreef:Even een gedachtenpinsel... Jullie zeggen verrast te zijn dat er 5 mei gewerkt werd.
5 mei is voor de bouwsector niet opgenomen in de CAO dus kan me goed voorstellen dat er gewerkt werd.
Maar ik neem aan dat ze om half 8 begonnen en niet 5 minuten na jullie lunchtijd?
In het bericht staat dat jullie inderdaad bouwwerkzaamheden zagen, maar de paarden kalm waren.
Dus dan wist je dat er een risico was om de paarden in de wei te laten?
In dat geval hoef je niet zo met een beschuldigend vingertje te wijzen naar de bouw.
nowornever schreef:Ik ben heel eerlijk gezegd wel verrast dat er gewerkt werd op 5 mei. Het is namelijk 1 keer in de 5 jaar een nationale feestdag en dat was dit jaar en dat geldt voor elke CAO toch? Maar het blijft vreselijk dat het beestje zo in paniek is geraakt, wie dan ook schuld heeft.